سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تووانا ترکای پس از وقفه طولانی با یک سریال مهم بر می گردد

طرفداران بازیگر معروف تووانا ترکای مدتی است که در این فکر هستند که او با چه نوع پروژه ای به صحنه فیلمبرداری بازخواهد گشت.

افشای حضور این بازیگر جوان در سریال «Kudüs Fatihi Selahaddin Eyyubi» (صلاح الدین ایوبی فاتح اورشلیم) که قرار است به زودی با مخاطبان در TRT1 دیدار کند، طرفداران را خوشحال کرد. بازیگر معروفی که از قسمت دوم با شخصیت ویکتوریا در برابر مخاطبان حاضر می شود، در مورد نقش جدیدش بسیار کنجکاو است.

در این سریال که اوغور گونش به عنوان بازیگر اصلی مرد بازی می کند، زندگی فرمانده مشهور مسلمان صلاح الدین ایوبی روایت می شود. داستان زندگی صلاح الدین ایوبی که نامش را به عنوان فرمانده مشهور نجات اورشلیم از دست ارتش صلیبی در تاریخ ثبت کرد، طرفداران را جذب خواهد کرد.

شاید بتوان گفت در دوره ای که درگیری بین اسرائیل و فلسطین شدت گرفته است، اهمیت سریال صلاح الدین ایوبی فاتح بیت المقدس برای مسلمانان بیشتر شده است.

با بازگشت به صحنه فیلم‌برداری با چنین تولید تاریخی مؤثر و بصری غنی، تووانا ترکای با شخصیتی کاملاً جدید در برابر طرفدارانش ظاهر می‌شود.

این بازیگر که به شدت برای نقش جدیدش کار می کند، از سال 2009 روی صحنه رفته است.

تووانا ترکای که تجربه حضور در پروژه های تاریخی را دارد، به ویژه با شخصیت بهار در سریال تلویزیونی Kara Para Aşk (عشق پول سیاه) که در سال 2014 روی پرده ظاهر شد، معروف شد.

این بازیگر که در سال های اخیر در پروژه های مختلف او را تماشا کرده ایم به دلیل حضور در سریال های کوتاه مدت روزهای بدشانسی را تجربه کرد. او شخصیت لیلا را در Yasak Elma (سیب ممنوعه) بازی کرد.

تریلرهای سریال «Selahaddin Eyyubi» که شامل نام های موفقی مانند اوغور گونش، دیلین دوگر، مهمت علی نور اوغلو، کان چاکیر، اردینچ گولنر، تووانا ترکای، اکین ترکمن، گوکچه آکییلدیز، سزگین اردمیر، اژه یودیکچی، ایج یودیکیچ، ایج یودیکیچ می باشد, مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد و توانست مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا