سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

هیو جکمن و ربکا فرگوسن در فیلم Reminiscence حضور خواهند داشت

هیو جکمن و ربکا فرگوسن که سابقهٔ همکاری با یکدیگر را در فیلم The Greatest Showman دارند، در فیلم Reminiscence بار دیگر روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

طبق گزارش سایت دِدلاین، هیو جکمن، بازیگر استرالیایی سینمای هالیوود که نامزدی جایزهٔ اسکار را نیز در کارنامه دارد و بسیاری وی را با ایفای نقش شخصیت ولورین در دنیای مردان ایکس می‌شناسند، قرار است با ربکا فرگوسن، بازیگر سوئدی سینمای هالیوود که وی هم نامزدی جایزهٔ گلدن گلوب را در کارنامه دارد و در چند سال اخیر بسیار پرکار بوده است، همکاری مجددی داشته باشد؛ این دو بازیگر برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم علمی تخیلی و تریلر Reminiscence (یادآوری) انتخاب شده‌اند و در حال حاضر مشغول مذاکره با سازندگان برای امضاء قرارداد حضور در این پروژه هستند. هیو جکمن و ربکا فرگوسن، پیش‌تر در فیلم The Greatest Showman (برترین شومن)، محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مایکل گریسی، با یکدیگر همبازی بودند. فیلم The Greatest Showman با استقبال نسبی منتقدین همراه بود و در هفتادوپنجمین مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت سه جایزه در ردهٔ بهترین فیلم موزیکال/کمدی، بهترین بازیگر مرد و بهترین ترانه شد و در نودمین مراسم جوایز اسکار، نامزد دریافت جایزه برای بهترین ترانه شد. هیو جکمن و ربکا فرگوسن در این فیلم با بازیگرانی چون زک افران و میشل ویلیامز همبازی بودند؛ این فیلم با بودجهٔ ساخت ۸۴ میلیون دلاری، فروشی ۴۳۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.

کارگردانی و نگارش فیلمنامهٔ فیلم Reminiscence بر عهدهٔ لیزا جوی، نویسنده، فیلم‌نامه‌نویس، مدیر اجرایی تولید و کارگردان آمریکایی است و وی به همراه همسر معروف خود، یعنی جاناتان نولان، ساخت مجموعهٔ محبوب Westworld (وست‌ورلد) را بر عهده داشتند.

داستان فیلم Reminiscence در مورد کارآگاهی خصوصی با نام نیک بینستر (با نقش‌آفرینی هیو جکمن) است که شغلی عجیبی دارد و خاطرات خوب مشتریان خود را بازآفرینی می‌کند. زندگی نیک بینستر پس از ملاقات با یک مشتری مرموز (با نقش‌آفرینی ربکا فرگوسن)، کاملاً تغییر می‌کند و نیک شدیداً عاشق این شخصیت می‌شود. اما یک روز به ناگهان، این زن ناپدید می‌شود و رفتن وی نیک را کاملاً گیج و سردرگم می‌کند. نیک تصمیم می‌گیرد به دنبال وی بگردد و در همین حین متوجه جنبه‌های متفاوتی از شخصیت این زن می‌شود که نیک پیش از این اصلاً از آن‌ها خبر نداشت. زمان فیلم هم در آینده‌ای نزدیک، در شهر میامی ایالت کالیفرنیای جنوبی و در زمانی که آب‌و‌هوای زمین به دلیل گرمای زمین تغییر کرده است، روایت می‌شود.

کارگردانی و نگارش فیلمنامهٔ فیلم Reminiscence بر عهدهٔ لیزا جوی، نویسنده، فیلم‌نامه‌نویس، مدیر اجرایی تولید و کارگردان آمریکایی است و وی به همراه همسر معروف خود، یعنی جاناتان نولان، ساخت مجموعهٔ محبوب Westworld را بر عهده داشتند

لیزا جوی به همراه جاناتان نولان، مایکل دی لوکا و آرون ریدر،تهیه‌کنندگان فیلم Reminiscence هستند. مراحل فیلمبرداری این فیلم از پاییز سال آینده در نیو اورلئان و میامی آغاز خواهد شد.

گفتنی است هیو جکمن در انیمیشن سینمایی/استاپ موشن Missing Link (لینک گم شده) کمپانی آناپورنا پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی لایکا، یکی از صداپیشگان اصلی خواهد بود و اولینتریلر آن تقریباً سه ماه پیش منتشر شد. انیمیشن Missing Link پنجمین اثر سینمایی کمپانی تحسین شده لایکا است. هیو جکمن در نقش سر لیونل فراست، زوئی سالدانا در نقش آدلینا فراتنایت، زک گالیفیاناکیس در نقش آقای لینک، اما تامپسون، استفن فرای، تیموتی اولیفانت،‌ مت لوکاس، دیوید ویلیامز، آمریتا آکاریا و چینگ والدز آران، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Missing Link حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن استاپ موشن را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Missing Link برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کریس باتلر، کارگردان انیمیشن ParaNorman و نویسنده انیمیشن Kubo and the Two Strings، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن/استاپ موشن را بر عهده داشته است.

آخرین نقش‌آفرینی ربکا فرگوسن نیز به فیلم موفق فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیرممکن: فال اوت) برمی‌گردد که کارگردانی این فیلم را کریستوفر مک‌ کوری بر عهده داشت؛ فیلم Mission Impossible: Fallout در تابستان امسال روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد بیش از ۷۹۱ میلیون دلار که شامل ۲۲۰.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۷۰.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر عملکرد بسیار درخشان در گیشه، فیلم Mission Impossible: Fallout با استقبال و تحسین منتقدان نیز مواجه شده است. تام کروز، الک بالدوین، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت، وس بنتلی و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی بودند که ربکا فرگوسن با آن‌ها در فیلم Mission Impossible: Fallout همبازی بود. کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) در نظر دارد قسمت هفتم فیلم Mission Impossible را در تابستان سال ۲۰۲۱ و قسمت هشتم را در تابستان سال ۲۰۲۲ اکران کند، اما هنوز تاریخ رسمی برای اکران این دو قسمت منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا