سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

ایا سلیم سلیم اوغلو خواننده مشهور ترکیه از همسر شبنگ طلاق میگیرد ؟

ادعا شده بود که بنگو که با شنیدن آهنگ آغلا کالپیم در کنسرتی که عصر پنجشنبه برگزار کرد، هزاران نفر به گریه افتاد، در ازدواج خود دچار بحران شد و روزهای سختی را سپری کرد. گیج کننده بود که سلیم سلیم اوغلو همسر 5 ساله خود، بنگو را آنفالو کرد.

بنگو که با آهنگ ها و صمیمیت خود به طرفداران گسترده ای رسیده بود، در سال 2018 با سلیم سلیم اوغلو ازدواج کرد و 2 فرزند به دنیا آورد. ادعا می شد که در ازدواج بنگو که ترجیح می داد زندگی خصوصی خود را دور از مطبوعات زندگی کند، ابرهای سیاهی وجود داشت. حذف بنگو از اینستاگرام توسط سلیم اوغلو نیز این ادعا را تقویت کرد.

او سکوت خود را حفظ می کند

ادعا شده بود که بنگو که نمی‌توانست اشک‌هایش را کنترل کند که هزاران نفر در کنسرتش در آنکارا روز پنجشنبه آهنگ آغلا کالپیم را خواندند، از مشکلات ازدواجش ناراحت بود. بی توجه نبود که سلیم سلیم اوغلو یکی از زوج هایی که شایعه شده بود در ازدواجشان دچار بحران شده، همسرش را در اینستاگرام آنفالو کرد. هیچ بیانیه ای در مورد این موضوع از سوی بنگو که همچنان شوهرش را دنبال می کرد وجود نداشت.

بنگو که در جشنواره جاده فرهنگ پایتخت روی صحنه حاضر شد، با شنیدن آهنگ محبوب خود، آغلا کالبیم، که توسط هزاران نفر خوانده می شد، اشک ریخت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا