سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

نقش اسرا بیلگیچ، چاغاتای اولوسوی و صالح بادمجی در سریال ” مترسک فانتزی ” فاش شد!

پروسه ساخت سریال ” مترسک فانتزی ”  Süslü Korkuluk که مدت ها در دستور کار بوده، این تصور را ایجاد کرد که این سریال  لغو خواهد شد و حتی گفته شد که کمپانی سازنده و Acun Ilıcalı بر سر این سریال که ابتدا اعلام شد از TV8 پخش می شود و حتی پروموشن هم داشت به توافق نرسیدند.

ادعا شده بود که دلیل اختلاف، بالا بودن بودجه سریال و درخواست بودجه بیش از 2 میلیون لیر به خصوص برای قسمت اول آن بوده است. شرکت سازنده OGM Pictures این سریال را به کانال های دیگر برد، اما زمانی که شبکه های تلویزیونی برای تامین چنین بودجه ای مردد بودند، این پروژه به سمت پلتفرم دیجیتال رفت!

بلاخره  سریال Süslü Korkuluk ( مترسک فانتزی) با نتفلیکس قرارداد امضا کرد.

در این میان، بحران دیگری در مورد نقش اول زن رخ داد. گفته شده بود که چاغاتای اولوسوی قرار بود با آلینا بوز در این پروژه جلوی دوربین برود. این پیشنهاد به آلینا بوز داده شد و این بازیگر پذیرفت. با این حال فیلمبرداری سریال شروع نشده بود  که آلینا بوز پروژه را ترک کرد.

در طول هفته پیشنهاد بازی در  سریال به اسرا بیلگیج  داده شد و در همین زمان مشخص شد که آلینا بوز نیز پس از اینکه معلوم شد اسرا بیلگیچ این پروژه را قبول کرده سریال را ترک کرده است.

مدتیه که روند نامشخصی برای سریال ” مترسک فانتزی ”  Süslü Korkuluk وجود دارد، اما در نهایت همه در جای خودشون قرار گرفتند.  چاغاتای اولوسوی و اسرا بیلگیح نقش های اصلی را بازی خواهند کرد.

. علاوه بر این، دو نام قدرتمند و موفق هم به سریال اضافه شدند.

یکی از آنها بازیگر معروف اولگون شیمشک است. اولگون شیمشک بازیگر نقش جهانگیر در جدیدترین سریال تلویزیونی رامو قبلا با این پروژه قرارداد امضا کرده و نام او از ابتدا مطرح شده است. نام بعدی صالح بادمجی بود. بادمجی که برای بازی در آخرین سریال نتفلیکس مورد تحسین قرار گرفت، به شخصیت دیمیتری در سریال مترسک فانتزی جان می بخشد.

نقش اسرا بیلگیج و چاغاتای اولوسوی هم کم کم  در حال ظهور است. همانطور که در پروموشن سریال از tv8 مشاهده شد، مشخص بود که  اولوسوی نقش یک طراح مد به نام پیامی را بازی خواهد کرد. پیامی عاشق زنی می شود که برای ازدواج به مغازه اش می آید و سفارش لباس عروس می دهد.

از سوی دیگر اسرا بیلگیج نقش زنی را که به پیامی سفارش لباس عروس داد و پیامی عاشقش شد را بازی می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا