سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده در مرحله سوم فیلمبرداری مجدد قرار می گیرد، صحنه بتمن کات می شود

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom ( آکوامن و پادشاهی گمشده ) دستخوش تغییراتی شده است.

بر اساس گزارش جدیدی از هالیوود ریپورتر، فیلم دی سی اخیراً دور سوم فیلمبرداری مجدد را به پایان رسانده است که توسط کارگردان جیمز وان انجام شده است و بازیگرانی چون جیسون موموآ و پاتریک ویلسون در آن حضور دارند.

در حالی که برای فیلم های پرفروشی مانند آکوامن فیلمبرداری مجدد غیرمعمول نیست، اما سه دور فیلمبرداری مجدد کمی غیرمتعارف است. منابع به هالیوود ریپورتر گفتند که این فیلمبرداری مجدد در ابتدا در پاسخ به غربالگری های آزمایشی انجام شد. سپس قطعه جدیدی از فیلم دوباره برای تماشاگران پخش شد و زمانی که آن نسخه از فیلم حتی بدتر از آن آزمایش شد، برای دور سوم فیلمبرداری مجدد دستور داده شد.

با وجود دیدگاه‌های متفاوت مدیران، مشخص نیست که چه مشکلاتی وجود دارد، اما یکی از منابع داخلی گفت که موضوع اصلی شفافیت داستان  هست که یک نگرانی مداوم بوده است.

موضوع دیگری که گزارش شده، نقش بتمن در فیلم است. در حالی که انتظار می رفت بتمن در فیلم حضور داشته باشد ، با تصمیم به عقب انداختن تاریخ اکران فیلم، اوضاع پیچیده شده است. مایکل کیتون در ابتدا صحنه ای را فیلمبرداری کرد، اما بعد از اینکه به نظر می رسید آکوامن 2 قبل از فلش اکران می شود، بن افلک جایگزین او شد. اما با توجه به اتفاقاتی که در فیلم دوم رخ می دهد، به نظر می رسد که ممکنه این صحنه  کوتاه به طور کامل کات شود.

Aquaman and the Lost Kingdom در تاریخ 20 دسامبر 2023 به سینماها می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا