سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

هاکی روی یخ زنان آسیا 2023/ دختران ایران به قرقیزها رحم نکردند! / ایران 26 قرقیزستان 0 !

در جریان و در ادامه ی سیزدهمین دوره ی مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا در بانکوک تایلند امروز صبح شیردختران ایرانی بازهم گل کاشتند و جای هیچ تنفس و راحتی برای رقیب قرقیز خود باقی نگذاشتند!

تیم دختران کشورمان در سومین بازی خود که برای تعیین صدرنشینی گروه بود موفق شدند باز هم در دیداری کاملا یک طرفه رقیب نامدار خود قرقیزستان رو با 26 گل بدرقه کنند تا شمار گل های زده خود را در این مسابقات به 63 گل برسانند و آمار خیره کننده هجومی از خود برجای بگذارند! حالا آن که تیم بانوان ایران تنها یک گل آن هم در دیدار 17 بر 1 مقابل هند دریافت کرده است.

تیم کشورمان فردا پنج شنبه در این نیمه نهایی حضور خواهد داشت و درصورت باختن به رده بندی و در صورت برتری می تواند به دنبال رویای قهرمانی در اول حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

بازیکنان تیم ملی ایران به شرح زیر می باشند:

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی

مربی :اعظم سنایی / سرمربی تیم: فرزاد هوشیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا