سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله بازی و سرگرمی

بازی Resident Evil 4 Remake بیش از 4 میلیون فروخت!

بعد از این که بازی Resident Evil 4 Remake تنها بعد از دو روز از انتشار توانست 3 میلیون بفروشد، شرکت کپکام سازنده کار اعلام کرد که موفق شده در کمتر از 15 روز بیش از 4 میلیون بفروشد.

در اینکه ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ یک موفقیت تجاری بزرگ را برای کپکام به ارمغان آورد از همان معرفی بازی تردیدی وجود نداشت. نسخه اورجینال این بازی تقریبا روی تمامی پلتفرم‌های ممکن منتشر شده بود و یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ می باشد. جد از این مطلب کپکام از سال ۲۰۱۷ و با بازی Resident Evil 7 بار دیگر فرمول جلب رضایت مخاطبان ژانر وحشت بقا را توانست پیدا کند و چه بازی‌های اول شخص مجموعه و چه بازی‌های سوم شخص با استقبال بی نظیر گیمرها مواجه شدند. بعد از این که اینکه ریمیک رزیدنت اویل ۳ چندان چنگی به دل نمیزد این پخش کننده ژاپنی بار دیگر با عرضه ی Resident Evil 4 Remake قدرت نمایی کرد.

با این رکوردی که کپکام توانست ثبت کند دیگر به نظر می رسد خیلی از بازیهای دیگر توانایی حتی نزدیک شدن به آن را نیز نخواهند داشت!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا