سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار بین المللپیشخوان اروپاخبر های داغ

CDC می گوید ، تقریباً 80 درصد معلمان ، پرسنل مراقبت از کودکان حداقل 1 دوز واکسن تزریق می کنند.

تقریباً 80 درصد از کارکنان مدارس و پرسنل مراقبت از کودکان حداقل یک دوز واکسن Covid-19 دریافت کرده اند و این تلاش رئیس جمهور جو بایدن  برای بازگشایی مدارس به دلیل همه گیری است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری روز سه شنبه گزارش داد که حدود 8 میلیون معلم ، کارمندان مدارس و سایر کارکنان مراقبت از کودکان اولین دوزهایشان را در پایان ماه مارس دریافت کرده اند. راشل والنسکی ، مدیر CDC ، در یک خبرنامه گفت ، فشار فدرال برای دسترسی اولویت چنین افردای به واکسن ها “نتیجه داد و راه را هموار کرد”.

والنسکی گفت: “CDC بر اساس موفقیت این برنامه استوار خواهد بود و برای ادامه تلاش برای واکسیناسیون با همکاران ما کار خواهد کرد ، زیرا ما برای اطمینان از واکسن های COVID-19 تلاش می کنیم.”

بایدن نمی توانست به مقامات ایالتی بگوید که چه کسی را در برنامه های واکسن زدن در اولویت قرار دهد ، اما دولت او روشن کرد که او می خواهد اعضای کادر مدرسه را در صف اول برای بازگشایی مدارس قرار دهد. کمالا هریس ، معاون رئیس جمهور ، در ماه فوریه به برنامه “تودی” NBC گفت: کمتر از نیمی از ایالت ها معلمان را در زمینه واکسیناسیون زودهنگام شرکت می دادند.

هریس در آن زمان گفت: “آنها باید بتوانند در یک مکان امن تدریس کنند و ذهن و فرصت های فرزندان ما را گسترش دهند.” “بنابراین معلمان باید در کنار سایر کادر درمان در اولویت باشند.”

یک نظرسنجی از انجمن ملی آموزش و پرورش که در ماه فوریه منتشر شد نشان داد که 70 درصد از مربیان “در صورت واکسیناسیون احساس امنیت بیشتری نسبت به کار شخصی دارند”.

بایدن روز سه شنبه اعلام کرد که همه بزرگسالان در ایالات متحده باید واجد شرایط دریافت واکسن Covid-19  تا 19 آوریل باشند. دیگر هیچ قانون یا محدودیت گیج کننده ای وجود نخواهد داشت ، بایدن گفت ، که از آمریکایی ها خواسته است تا هنگام واکیناسیون مراقب باشند.

بایدن گفت که ویروس در حال گسترش است زیرا “ما افراد زیادی داریم که مرگشان را می بینند” و “فکر می کنند ما آخر خط هستیم”. “بگذارید با شما جدی باشم: ما کارمان تمام نشده است.”

براساس اطلاعات CDC بعد از ظهر سه شنبه ، بیشتر از 168 میلیون دوز در سراسر ایالات متحده تجویز شده است و حدود 63 میلیون نفر به طور کامل واکسینه شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا