سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دنزل واشنگتن به یاد می آورد که چگونه سیدنی پواتیه او را تشویق به ادامه بازیگری کرد.

دنزل واشنگتن درباره تأثیر سیدنی پواتیه بر زندگی و حرفه‌اش صحبت می کند.

واشنگتن اخیراً با کوین فریزر از ET در حین تبلیغ فیلم جدیدش تراژدی مکبث، صحبت کرد و او در مورد دوستی و ارتباطش با پواتیه – که روز پنجشنبه در سن 94 سالگی درگذشت حرف زد.

واشنگتن، 67 ساله، به اشتراک گذاشت: “او یک مربی بود، نیازی به گفتن نیست، یک الگو، یک دوست. وقتی که 40 سال پیش او را [برای اولین بار] ملاقات کردم، در حال اجرای یک نمایش بودم و او به پشت صحنه آمد و به من گفت، می‌دانی، تو  خیلی خوب هستی.»

واشنگتن توضیح داد: « اینکه سیدنی پواتیه به یک جوان 20 ساله بگوید، «هی، تو خوب هستی»،  تنها چیزیه که باید می شنیدم. “این باعث شد من ادامه دهم. اگر او فکر می کند من هستم، پس شاید چیزی به دست آورده ام.”

واشنگتن در حالی که در سال 2002 جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در Training Day دریافت کرد، پشت تریبون رفت  و از پواتیه را که اوایل همان شب به او جایزه افتخاری اهدا شده بود، قدردانی کرد. این ادای احترام با تشویق شدیدی روبه‌رو شد .

پس از مرگ پواتیه در روز پنجشنبه، واشنگتن بیانیه ای را برای ET منتشر کرد و به میراث این نماد مشهور احترام گذاشت.

“این یک افتخار بود که سیدنی پواتیه را دوستم خطاب کنم. او مردی مهربان بود و درهایی را به روی همه ما باز کرد که سال ها بسته بود. خدا به او و خانواده اش صبر دهد.”

سخنان حمایتی پواتیه خطاب به  واشنگتن جوان مطمئناً تأثیر عمیقی داشت و باعث به وجود آمدن بازیگر حرفه ای شد که  دو جایزه اسکار و هشت  نامزدی از آن خودش کرد. . همچنین احتمال زیاد نامزدی اسکار برای آخرین بازی او در تراژدی مکبث وجود دارد.

این فیلم – که بر اساس مکبث شکسپیر ساخته شده , درباره فرانسیس مک دورمند برنده چهار جایزه اسکار هست و الان در سینماهای منتخب پخش می شود و از 14 ژانویه در Apple TV+ پخش می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا