سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار سیاسی

روزهای غبارآلود تکذیب و گمانه‌زنی

57435547

این هفته سیاسیون به مناسبت دهه فجر بیشتر اظهار نظرهای خود را به بیان خاطرات از دوران انقلاب اسلامی و یادآوری مبارزات انقلابی اختصاص دادند و چندان به انتخابات آینده نپرداختند. البته اعضای وزارت کشور که متولی برگزاری انتخابات است هفته پرخبری را پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایسنا، گفته می‌شود محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی روحانی شده است. خبری که از سوی دولتی‌ها تایید نشده. البته پیش از این هم از ریاست محمدعلی نجفی صحبت شده بود که بلافاصله تکذیب شد. دولت فعلا درباره انتخابات موضع سکوت را در پیش گرفته است. در جبهه اصولگرایی مرضیه وحیددستجردی که بعضی‌ها احتمال کاندیداتوری‌اش را مطرح کرده بودند، اعلام کرد که قصد کاندیدا شدن ندارد. اصولگرایان همچنان در حال رایزنی هستند تا به کاندیداهای مورد نظر خود برسند. باهنر هم به برخی اصولگرایان هشدار داد که زیرآبی نروند. از سوی دیگر در جبهه اصلاحات صحبت‌هایی مبنی بر کاندیداتوری چند نفر دیگر، علاوه بر روحانی شنیده شده تا در رقابت‌های انتخاباتی از روحانی دفاع کنند اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این روزها بیشتر اخبار انتخاباتی رسانه‌ها گمانه‌زنی به حساب می‌آید و فضای انتخاباتی غبارآلود و مبهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا