سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

دمی لواتو بعد از اوردوز که به مغزش آسیب زده دیگر نمی تواند رانندگی کند .

دمی لواتو فاش کرد  که چرا هرگز او را پشت فرمان ماشین ندیده اید. 

در روز چهارشنبه ، 17 فوریه ، خواننده و مایکل دی. راتنر ، کارگردان فیلم Demi Lovato: Dancing With the Devil ، برای  صحبت در مورد مستند پیش رو به انجمن منتقدان تلویزیون پیوستند.

در طول بحث ، ستاره پاپ توضیح داد که چگونه این  فیلم نتایج واقعی اوردوز مواد مخدر در ژوئیه 2018 را نشان می دهد ، و گفت که “آسیب مغزی” که در آن زمان متحمل شده هنوز هم تاثیراتش باقی مانده. 

او  توضیح داد: “من  رانندگی نمی کنم ، زیرا در بینایی ام نقاط کور دارم.” “من همچنین ، برای مدت طولانی ،  برای خواندن متنی واقعاً مشکل داشتم …  تا دو ماه بعد من برای کتاب خواندن هم مشکل داشتم ، مسئله بزرگی بود ، زیرا دید من خیلی تار  شده بود.”

اگرچه این مشکلات هنوز وجود دارد ،  اما دمی قدردانه چون آنها  را به عنوان یک یادآوری “از آنچه ممکن است  اگر  دوباره به آن سمت کشیده شود برایش اتفاق میفتد ” می داند.

علاوه بر این ، ستاره سابق  دیزنی اذعان داشت که عوارض جانبی ممکن بود بدتر باشد. او گفت: “من از آن یادآوری ها سپاسگزارم ، اما آنقدر سپاسگزارم که کسی بودم که مجبور به انجام بسیاری از توانبخشی ها نبودم.”

او گفت: “همه چیز باید اتفاق می افتاد تا من بتوانم درسی را که آموخته ام یاد بگیرم.” “این یک سفر دردناک بود و من به گذشته نگاه می کنم و گاهی ناراحت می شوم که به دردی فکر می کنم که مجبور شدم برای غلبه بر آنچه دارم تحمل کنم ، اما از چیزی پشیمان نیستم.”

این دومین بار است که این خواننده  درباره مبارزاتش با  مواد مخدر  صحبت می کند. او اولین بار درباره درمانش در مستند 2017  صحبت کرد.

 این ستاره گفت که در به اشتراک گذاشتن داستانش با دیگران قدرت پیدا می کند. او گفت : «من خودم را مسئول می دانم. “من چیزهای زیادی از گذشته ام آموخته ام. من شش ساله هوشیارم و چیزهای زیادی از آن  آموختم. و اصلی ترین چیزی که از آن  آموختم این بود که جلو بیایم و در مورد داستانم صحبت کنم .”

علاقه مندان می توانند مستند چهار قسمتی Demi Lovato: Dancing With the Devil,را در 23 مارس در یوتیوب تماشا کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا