سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

مدل ایرانی به دنبال بوراک اوزچیویت Burak Özçivit

به گزارش نسیم ورد؛

دختر زیبای ایرانی الاصل برای به دست آوردن بوراک اوزچیویت Burak Özçivit در صفحه اینستاگرام بوراک اوزچیویت Burak Özçivit به او گیر داده و با هر عکسی که او به اشتراک می گذارد در زیر آن کامنت می نویسد.

5_d

این دختر زیبای ایرانی کسی نیست جز مه لقا جابری Mahlagha Jaberi که از طرف بسیاری از میلیونرها پیشنهاد ازدواج دریافت کرده است.

مه لقا جابری Mahlagha Jaberi که در اینستاگرام بوراک اوزچیویت Burak Özçivit را دنبال می کند و در زیر عکس اخیر او که به اشتراک گذاشته کامنت خوشتیپ زیر آنئ نوشته و باعث جنجالی در بین هوادارن Fahriye Evcen شده است.

1_d

این خبر مطلقا Fahriye Evcen رو ناراحت  و یا عصبانی میکنه.

در روزهای اخیر بوراک اوزچیویت Burak Özçivit بعنوان مهمان ویژه شیخ المختوم در دوبی بود و در مراسم استقبالی که برای او تدارک شده بود، توانست قلب بسیاری از هوادارانش در خاورمیانه را فتح کند.

3_d

مه لقا جابری Mahlagha Jaberi نیز در این مراسم استقبال از بوراک اوزچیویت Burak Özçivit حضور داشت و توانست در آنجا با او دیدار کند و با هم عکس بگیرند.

مه لقا جابری Mahlagha Jaberi با زیبایی منحصر به فردش توانسته توجه بسیاری از میلیاردرها را جذب کند و به او پیشنهاد ازدواج دهند ولی در این روزهای اخیر کاملا معلوم شده که او از بوراک اوزچیویت Burak Özçivit خیلی خوشش میاید و میخاهد به اندازه ممکن به او نزدیک باشد.

18_d

مه لقا جابری Mahlagha Jaberi که در زیر همه عکس ها و ویدیوهایی که بوراک اوزچیویت Burak Özçivit به اشتراک می گذارد، کامنت می نویسد و این بار در زیر عکس بوراک اوزچیویت Burak Özçivit از سفرش به دوبی نوشته بود دوستت داریم.

24_d

مه لقا جابری Mahlagha Jaberi در زیر عکس بوراک اوزچیویت Burak Özçivit به همراه هوادارانش در دوبی کامنت خوشتیپ به زبان ترکی “Yakışıklı” نوشته بود.

14_d

این کامنت های پی در پی مه لقا جابری Mahlagha Jaberi درمورد بوراک اوزچیویت Burak Özçivit که از دید هواداران بوراک اوزچیویت Burak Özçivit پنهان نماند.

16_d

هوادارن فحریه اوجن Fahriye Evcen نیز دست خالی ننشسته و به کامنت های مه لقا جابری Mahlagha Jaberi جواب داده و خطاب به مه لقا جابری Mahlagha Jaberi گفتند تو نمیتونی حتی با یه ناخن فحریه اوجن Fahriye Evcen برابری کنی.

17_d

ولی در مقابل هوادارن بوراک اوزچیویت Burak Özçivit این کامنت های مه لقا جابری Mahlagha Jaberi را تحسین کردند و بوراک اوزچیویت Burak Özçivit را برای آشنا شدن با این دختر زیبا تشویق کردند.

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا