سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال Veda Mektubu در راه است! اگر نورگل یشیلچای هست این سریال را باید دید!

یک سریال کاملا جدید از دوشنبه 7 فوریه در کانال دی شروع می شود. ما در مورد Veda Mektubu (نامه خداحافظی) صحبت می کنیم. انتظار می رود سریال Veda Mektubu با داستانی قوی و بازیگران بسیار چشمگیر مانند دیگر سریال های کانال دی میلیون ها بیننده را به خودش جذب کند.

داستان این سریال هم که نام های بسیار مهمی چون نورگل یشیلچای، سلیم بایراکتار، رابیا سویتورک، امره کیویلجیم و بننو یلدیریملار را گرد هم می آورد جالب است,  این سریال که فیلمنامه آن را دنیز آکچای نوشته ، بازیگران زیادی دارد. این نشان می دهد که داستان عمیق خواهد بود و داستانی غنی با شخصیت های مختلف در انتظار مخاطب است.

بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی مطالب زیادی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند که “اگر نورگل یشیلچای در سریال باشد، این سریال تماشا خواهد شد”.

نورگل یشیلچای که از دهه 1990 روی صحنه رفته است، اولین بار با شخصیت گلسوم در سریال İkinci Bahar (بهار دوم) بازی کرد. سپس با شخصیت بهار در سریال Asmalı Konak یکی از سریال های فراموش نشدنی تلویزیون عشق میلیونی را به دست آورد.
پروژه هایی مانند Belalı Baldız، Ezo Gelin، Aşk ve Ceza، Paramparça، Muhteşem Yüzyıl Kösem، Gülperi سریال های موفق این بازیگر زن معروف بودند.سریال Kefaret (رستگاری) در سال‌های 2020 و 2021 پروژه‌ای بود با داستانی قوی و عمیقاً مخاطب را تحت تأثیر قرار داد.

بازیگر معروفی که در سریال Veda Mektubu با سلیم بایراکتار شریک شد، به نظر می رسد دوباره طرفداران را مسحور خودش کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا