سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

دیزنی پلاس به تعویق افتاد، طرفداران سرکان چای‌اوغلو و آیچا آیشین توران ناراحت شدند

دیزنی پلاس، یکی از بزرگترین پلتفرم های پخش دیجیتال جهان، فعالیتش را در ترکیه از 14 ژوئن آغاز می کند. پروژه مهم این پلتفرم که با مشهورترین نام های ترکیه امضا کرده بود، لغو شد.

دیزنی پلاس که با مشهورترین نام‌های ترکیه از جمله جان یامان , هانده ارچل, دمت اوزدمیر ,خالد ارگنچ و آراس بولوت اینملی قرارداد امضا کرده است،  شروع به تولید پروژه ها  کرده است. با این حال، برخی از پروژه ها به تعویق افتاده و برخی دیگر لغو می شوند.

پروژه لغو شده دیزنی پلاس، سریالی با نام O Gelin Benim بود. آیچا آیشین توران و سرکان چای اوغلو نقش های اصلی این پروژه را بر عهده خواهند داشت که پیش از این در مطبوعات منعکس نشده بود. با این حال، این پروژه لغو شد. دلیل کنسلی را ناتوانی در تکمیل بازیگران عنوان کردند.

آیچا آیشین توران اخیراً در سریال تلویزیونی Ada Masalı (داستان جزیره) با آلپ ناوروز نقش اصلی را بر عهده داشت. وقتی سریال تمام شد آیچا آیشین توران رفت استراحت کرد.

سرکان چای اوغلو  هم  در سریال تلویزیونی “Kıbrıs Zafere Doğru” که از شبکه TRT 1 پخش می شد به ایفای نقش پرداخت.  او پیشنهاد اولین فیلم گوکتورک را برای فیلمبرداری در سینما پذیرفت و پس از محقق نشدن این پروژه تصمیم گرفت آن را ترک کند.

در این بین سریال تلویزیونی «Women Contaminated with Black” » محصول دیزنی پلاس که توسط مد یاپیم فیلمبرداری خواهد شد به سال 2023 موکول شد. یکی از بازیگران اصلی این سریال بیران داملا یلماز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا