سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بعد از سریال Kuş Uçuşu، یک خبر خوب جدید از بیرجه آکالای می آید!

Birce Akalay که در سال 2022 با سریال های نتفلیکس Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) و Mezarlık (گورستان) به موفقیت بزرگی دست یافت، توانست محبوبیتش را در خارج از کشور افزایش دهد. این بازیگر که اکنون برای فصل جدید سریال Kuş Uçuşu کار می کند، 4 هفته هست که سر صحنه فیلمبرداری بوده و ما منتظر فصل دوم 8 قسمتی آن هستیم.

او که به دلیل بازی در فصل جدید هر دو پروژه نتفلیکس Kuş Uçuşu و  Mezarlık با رد کردن پیشنهادهای دیگر  فداکاری بزرگی کرد، در مراسم جوایز رسانه های اجتماعی که توسط دانشجویان دانشگاه فنی استانبول برگزار شده بود شرکت کرد. او برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد.

این بازیگر گفت: «در حال تصویربرداری فصل دوم سریال Kuş Uçuşu هستیم. بعد اگر خوش شانس بودیم استراحت می کنیم و فصل سوم را فیلمبرداری می کنیم. سپس ادامه سریال Mezarlık را می‌گیریم.»

سریال Mezarlık که در 4 قسمت به طول انجامید هم در ماه ژوئن از شبکه نتفلیکس منتشر شد و موفقیت زیادی کسب کرد.

آکالای  که او را به عنوان مامور افشاکننده قتل زنان در سریال Mezarlık تماشا کردیم، بار دیگر با این شخصیت مهم در سریال Mezarlık در برابر هوادارانش ظاهر می شود.

 

بنابراین، برنامه این بازیگر زن برای سال 2023 فاش شد. تیمی که بعد از فصل دوم  Kuş Uçuşu مدتی استراحت خواهد کرد، فصل سوم را فیلمبرداری کرده و پروژه را به پایان خواهد رساند.

 

سپس این بازیگر بار دیگر برای فصل دوم سریال Mezarlık روی صحنه می رود و به نظر می رسد سال 2023 سالی باشد که درباره  بیرجه آکالای با سریال نتفلیکس صحبت های زیادی می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا