سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار سیاسی

هدف دشمن حمله به فرهنگ ناب محمدی(ص) است

1433083076528_index-th3

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف دشمن حمله به فرهنگ ناب محمدی(ص) است، آنچه که ارزش‌های انقلاب است امروزه بی‌رحمانه مورد حمله دشمن قرار گرفته است.

، امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ، اظهار کرد: ما اقتدار را در لغت به معنی قدرت و نیرو می‌دانیم اما معنای درست آن یعنی “قدرت به دست آمده” یا قدرتی که آفریده شده است.

وی ادامه داد: امروزه ایران اسلامی نه به حرف من به عنوان یک سرباز، بلکه به اعتراف کسانی که دشمنان قسم خورده این نظام هستند دارای اقتدار است. حالا سه سوال مطرح است؛ اول اینکه این اقتداری که دشمن از آن یاد می‌کند واقعا وجود دارد یا برای اینکه دشمن خود را بزرگ جلوه دهند این مساله را می‌گویند، دوم این اقتدار از کجا به دست آمده و سوم اینکه چگونه باید این اقتدار را حفظ کرد؟

حیدری با بیان اینکه برای اثبات اقتدار باید مصادیق آن را بررسی کرد، ادامه داد: به عنوان یک سرباز به سراغ مصادیق مربوط به حرفه‌ام می‌روم؛ در اتاق‌های فکر نظام سلطه به این نتیجه رسیدند ایرانی که محور شرارت است یا باید تن به خواست آنها بدهد و یا موجودیت سیاسی فعلی‌اش تغییر کند، لذا با برنامه، افغانستان را در شرق و عراق را در غرب اشغال کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان توضیحاتی به عدم وجود گزینه حمله نظامی بر روی میز دشمن تاکید کرد و نیروهای مسلح را از ارکان مهم اقتدار کشور دانست و افزود: هدف دشمن حمله به فرهنگ ناب محمدی(ص) است. آنچه که ارزش‌های انقلاب است امروزه بی‌رحمانه مورد حمله دشمن قرار گرفته است، یک بحث مهم مساله نفوذ است که در دو شکل برنامه‌ریزی شده، یکی نفوذ بر روی خواص و مسئولین و دوم نفوذ روی عوام و کل مردم. هدف از نفوذ در خواص این است که کاری کنند که برنامه و محاسبات مسئولین غلط دربیاید و متمایل به قدرتی شود که آن اشتباه را در ذهنش ایجاد کرده و از نفوذ در عوام هم می‌خواهند باورهای مردم را تغییر دهند و سست کنند. اگر دشمن اعتقاد به اقتدار ما نداشت این برنامه‌ها را نمی‌ریخت و این مسله مصداقی بر اقتدار ماست.
وی به بررسی سوال دوم که این اقتدار چگونه به دست آمده است پرداخت و گفت: اقتداری که امروز آفریده شده مانند یک مثلث است که در هر راسش یک مولفه مهم وجود دارد، اولین مولفه، رهبری، بصیرت، ژرف‌نگری و دشمن‌شناسی است. راس بعدی مثلث مکتب اسلام است؛ مکتب رهایی‌بخش و نورانی که امام حسین(ع) به آن اقتدا کرد. راس سوم مثلث امت و آحاد مردم هستند، امت یعنی جمعیتی که دارای مذهب و آرمان و اهدافی واحد هستند و با حضور این سه مولفه مهم اقتدار ایجاد شده است.

حیدری ادامه داد: باید دید چگونه از این انقلاب دفاع کرد؛ جواب واضح است، باید دید شهدای ما چگونه این اقتدار را به وجود آورده‌اند، کسانی که رهبر خود را در هیچ شرایطی تنها نگذاشتند و مطیع محض بودند و فرمان امام خود را تفسیر نکردند، این اقتدار با خون شهدا آبیاری شده و با صبوری و بصیرت خانواده شهدا حفظ شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: بستر مهیا است تا افراد متعهد که بصیرت ولایی دارند بتوانند خود را نشان دهند و بخش‌هایی از مدیریت جامعه ارتشی را بر عهده بگیرند. حضرت آقا به بنده امر فرمودند که مسئولیت‌ها را به این افراد بدهم زیرا با اینها می‌توان کار را پیش برد.

وی افزود: من به دو دلیل امیرجهانشاهی را برای معاونت خود انتخاب کردم؛ اول همان بصیرت و معرفت ولایت‌مداری ایشان که بارها محک خوردند و دیدم جز ولایت‌پذیری چیزی را دنبال نمی‌کنند و از طرفی افسری با تجربه و شناخته‌شده است. به خودشان هم گفتم از وقتی آمدند برای بنده تکیه‌گاهی مطمئن هستند و برای شما خدمت‌گذاری صادق بوده‌اند.

حیدری با بیان اینکه چهره‌های ولایی روز به روز خود را نشان می‌دهند و نیروی زمینی آنها را شناسایی و انتصاب می‌کند، تصریح کرد: باید وزنه‌ای در اینجا باشد و به مردم بگوید که اگر امیر جهانشاهی رفت من با همان سبقه و روحیه هستم و ارادتی که ایشان به شما داشت من هم دارم و این امیر، امیر آذریان است که امروز به عنوان فرمانده قرارگاه شمالشرق حضور شما عزیزان معرفی می‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ولایت‌مداری را مهم‌ترین ویژِگی برای انتخاب و انتصاب چنین افرادی دانست و وظایف فرمانده جدید قرارگاه شمالشرق را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: چیزی که من از امیر آذریان می‌خواهم نهادینه کردن فرهنگ ولایی، رسیدگی به معیشت کارکنان و ارتقای توان رزمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا