سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مایلی سایرس از همه می خواهد برای کووید واکسینه شوند : ‘هر کدام از ما می تواند به جلوگیری از شیوع این بیماری کمک کند’.

مایلی سایرس از همه می خواهد که درطی بیماری همه گیر COVID-19 واکسینه شوند. روز دوشنبه ، ستاره پاپ ، 28 ساله ، موزیک ویدئو رسمی آهنگش بنام “Angels Like You” منتشر کرد. فیلم های بصری در Super Bowl Sunday در ماه فوریه ضبط شده است ، که مایلی در مقابل تماشاگران محدودی از ،5 هزار و پانصد نفر از پرسنل کادر درمان واکسینه شده ، مستقر در فلوریدا ،برنامه اجرا کرد.

در پایان این موزیک ویدیو پیام صمیمانه ای  توسط خواننده و آهنگساز نوشته شده است ، او از بینندگان درخواست می کند تا از شیوع ویروس جلوگیری کنند.

سایرس گفت: “تقریباً یک سال بعد از تعطیل شدن دنیا بخاطر COVID-19 ، این ویدئو در اولین کنسرت از زمان تغییر همه گیر شدن زندگی ما گرفته شد”. “مخاطبان اینجا کادر درمان کاملاً واکسینه شده ای هستند که بدون ترس و خستگی با COVID-19 مبارزه کرده اند. همه ما مشتاقانه منتظریم که دوباره در کنار هم باشیم، این اتفاق ممکن است زودتر از آنچه تصور می کنیم با واکسن های بیشتر امکان پذیر باشد.”

این خواننده میگوید: “هر یک از ما می توانیم با واکسیناسیون جلوی همه گیری این بیماری را بگیریم.” “با هم می توانیم تجربه موسیقی زنده را دوباره به واقعیت تبدیل کنیم.”

 

در روز اجرا ، خواننده با تشکر از کادر درمان گفت: “این آهنگ هرگز نمی تواند زحمات شما را جبران کند.”

براساس داده های مراکز درمانی ، بیشتر از 31 میلیون آمریکایی تا الان دوز کامل واکسن COVID-19 را دریافت کرده اند.

دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی و مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور جو بایدن نیز آمریکایی ها را به مراقبتهای بهداشتی تشویق کرد.

او در اوایل این ماه در جریان جلسات مطبوعاتی گفت: “شما باید واکسن بزنید وقتی این بیماری در اسرع وقت و با سرعت بیشتری در سراسر کشور منتشر میشود.” “و دلیل آن این است که … ویروس ها اگر تکثیر نشوند ، نمی توانند جهش پیدا کنند. و اگر با واکسیناسیون گسترده ، تکثیر آنها را متوقف کنید، جهش ویروس نخواهیم داشت. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا