سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

بازیکن محبوب تیم بشیکتاش جانر ارکین Caner Erkin کاری که منع شده بود را انجام داد

به گزارش نسیم ورد؛

بازیکن محبوب تیم بشیکتاش جانر ارکین Caner Erkin که با توجه به مصدومیتش مدتی است نمیتواند لباس تیم بشیکتاش را پوشیده و بازی کند ولی تمریناتش را شروع کرده بازم سلامتی خودش را به خطر می اندازد.

650x344-caner-erkin-yasak-dinlemedi-1488705727929

بازیکن محبوب تیم بشیکتاش جانر ارکین Caner Erkin که شب گذشته به همراه همسرش شوکران اوالی Şükran Ovalı در رستوران بر خلاف اینکه دکتر تیم او را از سیگار کشیدن منع کرده بود بازم در رستوران سیگار برگ کشیده و سلامتی خودش را به خطر انداخته.

0x0-caner-erkin-yasak-dinlemedi-1488705763329

بازیکن محبوب تیم بشیکتاش جانر ارکین Caner Erkin به همراه همسر بازیگرش شوکران اوالی Şükran Ovalı در رستوران دریایی در محله آرنوولت کوی روز تولد یکی از دوستانشان را جشن گرفته بودند.

17887_caner-erkinin-yeni-aski-sukran-ovali-mi_OS7W54EUBOAE

بازیکن محبوب تیم بشیکتاش جانر ارکین Caner Erkin با استعمال سیگار برگ هم به سلامتی خودش توجه نمیکند و هم قوانین باشگاه را زیرپا گذاشته است.

 

caner_erkin_sukran_ovali_ciftinin_dugun_tarihi_belli_oldu_h11285_f790f

زوج جانر ارکین Caner Erkin و همسرش شوکران اوالی Şükran Ovalı از رستوران دریایی که رفته بودند نیمه های شب بیرون آمدند و زمانی که خبرنگران را دیدند با توجه به دیروقت بودن، متعجب شدند.

caner-erkin-sukran-ovali

همسرش شوکران اوالی Şükran Ovalı که با دیدن خبرنگران و سوالاتشان به سمت شان رفته تا سوالاتشان را جواب بدهد ولی جانر ارکین Caner Erkin دست همسرش را گرفته و به سمت اتومبیلشان هدایت کرد و اجازه نداد همسرش جواب سوالات خبرنگران را بدهد.

57d3f9a618c77322dc090394

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا