سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

احتمالا اندرو لینکلن به عنوان کارگردان به سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) برمی گردد

44544

اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) قصد ندارد به صورت کامل دنیای مردگان متحرک (The Walking Dead) را ترک کند. قبلا به شما خبر دادیم که این بازیگر پس از فصل نهم مردگان متحرک، این سریال محصول AMCرا ترک می کند. با این حال قرار است لینکلن دوباره پس از آن به محل فیلمبرداری سریال رفته و این بار به عنوان کارگردان فصل دهم، مردگان متحرک را همراهی کند.

او در این باره گفته:

من برمی گردم، این بار به عنوان کارگردان، و قصد دارم سال دیگه این کارو بکنم… من نمی تونم خیلی از سریال دور بشم چون واقعا برام سخته. من خیلی به این دنیا و ادامه پیدا کردنش امیدوارم.

کارگردانی لینکن در یک قسمت از این سریال اولین باری نیست که یک بازیگر سریال مردگان متحرک کارگردانی آن را نیز برعهده دارد. مایکل کادلیتز (Michael Cudlitz) در نقش Abraham Ford کارگردانی قسمت هفتم فصل ۹ یعنی Stradivarius را برعهده داشته است. در سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) نیز کلمن دومینگو (Colman Domingo) که نقش Victor Strand را از فصل اول بازی می کرد، یک قسمت از فصل چهارم آن به نام Weak را کارگردانی کرده است.

شغل کارگردانی گاه به گاه شاید بهترین کار برای لینکلن باشد، که گفته بود جدایی‌اش از سریال به این دلیل است که می خواهد زمان بیشتری را با خانواده اش بگذراند. او در این باره گفته بود:

من دو تا بچه دارم،‌ و توی کشور دیگه ای زندگی می کنم، و هر چی سن بچه ها بیشتر میشه نمیشه خیلی جابجاشون کرد. به همین سادگی، دیگه وقتش بود برگردم خونه.

پخش فصل نهم سریال مردگان متحرک از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا