سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

عذرخواهی از سلنا گومز بعد از انتقادات

طرفداران سلنا گومز از برنامه ای به نام  Saved By the Bell در شبکه Peacock NBCU ناراحت هستند.

Selena Gomez

هواداران سلنا  شنبه ، 28 نوامبر پس از پخش برنامه  تلویزیونی که با موضوع  پیوند کلیه گومز  در زندگی واقعی او شوخی می کنند، ناراحت  و عصبانی شدند.،  و آنها شنبه ، 28 نوامبر در توئیتر از او دفاع کردند.

در یک صحنه ، دو دانش آموز ، درمورد  پیوند کلیه سلنا شوخی می کنند یکی از آنها خطاب به دیگری می گوید: “من به طور قطع می دانم که اهدا کننده کلیه سلنا گومز مادر جاستین بیبر بود.”  کاش  که موبایلم پیشم بود تا بتوانم آن را ثابت کنم.”

شخص دیگر پاسخ داد: “چه چیزی را ثابت کنی؟ احمقی” “این کلیه دمی لواتو بود. آنها بهترین دوستان هم هستند … مثل من و تو.”

در سال 2017 ، سلنا فاش کرد که  به علت بیماری اش ( لوپوس) یکی از کلیه هایش را پیوند کرد و دوست صمیمی اش فرانسیا رایسا بود که به او کلیه اهدا کرد.

در صحنه ای دیگر از همان قسمت ، در یکی از دیوارهای مدرسه پیامی در مورد جراحی  سلنا با نوشته های سیاه نوشته شده بود. به نظر می رسید که متن می خواند ، اصلا سلنا  کلیه هم دارد؟”

با توجه به این قسمت ، طرفداران این ستاره خشم خود را در توییتر اعلام کرده اند. و با ترند کردن هشتگ RESPECT SELENA GOMEZ خواستار احترام به او و حذف این  صحنه ها از برنامه شدند.

Saved by the Bell, Mitchell Hoog, Belmont Cameli, Dexter Darden, Josie Totah, Alycia Pascual-Penal, Haskiri Velazquez

یکی از کاربران به اشتراک گذاشت ، “سلنا در زندگی خود  سختی های زیادی را گذرانده  پیوند کلیه [sic] ، جدال با لوپوس و مبارزه با اختلال دوقطبی ،  این حال من را بد می کنه وقتی میبینم چطور دیگران با این بیماری ها و سختی ها شوخی می کنند.  “

به دنبال این واکنش ها ، شبکه  Peacock, UTV و تهیه کنندگان اجرایی در بیانیه مشترک معذرت خواهی کردند:

در بیانیه آمده است: “ما عذرخواهی می کنیم. هرگز قصد ما این نبوده که وضعیت  سلامتی سلنا را  مسخره کنیم.” “ما با تیم او در تماس بوده ایم و به خیریه او ،  The Selena Gomez Fund for Lupus Research at USC  کمک مالی خواهیم کرد.”

در حال حاضر ، ستاره 28 ساله هیچ صحبتی درباره این برنامه و صحنه هایش نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا