سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینماپیشخوان اروپاتریلر فیلم و سریالسینمای جهانگزارشمجله سریال و تلویزیونمجله سینماییمعرفی فیلم

رسوایی، کری واشنگتن، الیویا پاپ

برای کری واشنگتن بازیگری نهایتاٌ بخشی از  چالشهای زندگی واقعی را که با آن سروکار دارد شامل میشود. رسوایی نمایش جدید نتفلیکس  پسر آمریکایی است که با مادرانه ، سیاست ، نژاد ، عدالت اجتماعی و دیگر موضوعات مقابله می کند. او می گوید : بعد از هفت فصل بازی کردن در Olivia Pope من این واقعیت مادر بودن و احساس مادری را در زندگی واقعی خودم داشتم.

من این توانایی را دارم تا بتوانم نقش والدین آسیب پذیر را برای شما بازی کنم و در این مرحله از حرفه من امتیاز محسوب میشود.

برای من بسیار مهم بود که به مردم اجازه بدهم تا قدم به زندگی این خانواده بگذارند و در این مسیر همراهشان باشند.

او ادامه داد: من فکر میکنم این یک فرصتی به ما میدهد تا تامل کنیم که ما به عنوان یک فرد جامعه در حال حاضر چه کسی هستیم در ازدواجمان در خانه یا در روابط با فرزندانمان.

به نظرمن در حال حاضر خشونت پلیس یک مشکل بزرگ در فرهنگ ماست.   واین یک تهدیدی برای این خانم ها و آقایانی هست که به آمار تبدیل شوند. ما اسم آنها را نمیدانیم و به انسانیتشان فکر نمیکنیم ما فقط به آمار و ارقام بزرگش فکر میکنیم.

 

 در پسر آمریکایی کری نقش زنی را بازی میکند که به دنبال جوابی برای از دست دادن پسر نوجوانش است. به همین خاطر او دوباره با همسر سابقش ارتباط برقرار میکند. او توضیح داد که فکر کردن درباره بودن به عنوان مادر او را در وضعیتی قرار میدهد که به این ترس فکر کند که آیا فرزند سیاه پوست او در اواسط شب در خیابان حال خوبی دارد یا نه ؟

او اضافه کرد: من احساس میکنم که درگیر آن وحشت؛ نگرانی و عشق والدین شده ام و این یک موضوع بسیار همگانی است و به ما کمک میکند تا از این مردان و زنان جوان محافظت کنیم.

این فیلم از اوایل نوامبر وارد نتفلیکس میشود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا