سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران سریال Son Yaz از دو سریال جدید هافسانور سانجاک توتان هیجان زده هستند

طرفداران سریال  Son Yaz ( آخرین تابستان ) بیش از همه تحت تأثیر هاله ای قرار گرفتند که توسط  هافسانور سانجاک توتان و آلپرن دویماز  با نقش های اصلی یامور و اکگان ایجاد شد. علاوه بر بازی‌های موفق این دو بازیگر، نقش شخصیت‌ها در دل مخاطبان، سریال آخرین تابستان را به یکی از فراموش نشدنی‌ها تبدیل کرد.

پس از Son Yaz، طرفداران هافسانور سانجاک توتان از حضور این بازیگر در گروه بازیگران دومین پروژه ترکی دیزنی پلاس، Dunyayla Benim Aramda (بین جهان و من) هیجان زده شدند.

تصویربرداری این سریال به پایان رسیده و قراره به زودی با مخاطبان دیدار کند. با این حال، طرفداران هافسانور سانجاک توتان هیجان دیگری را تجربه می کنند زیرا این بازیگر در فصل جدید دوباره روی صفحه تلویزیون خواهد بود.

مشخص شده که او قراره نقش اصلی نسخه ترکی سریال آمریکایی بورلی هیلز را ایفا کند.

آماده سازی سریالی که داملا سریم داستان آن را نوشته و انتظار می رود در سپتامبر یا اکتبر از فاکس تی وی پخش شود، ادامه دارد.

مشخصه که هافسانور سانجاک توتان  با یک تیم خوب به همراه مرت یازیجی اوغلو که مدتیه روی صفحه تلویزیون دیده نشده ، کار خوبی را آغاز خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا