سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله پزشکی و سلامتمطالب جالب

همه چیزهایی که باید در مورد “بوتاکس مو” بدانید

اگر بدون تلاش زیاد به دنبال براق و درخشان کردن موهای خود هستید، ممکن است بخواهید یک درمان بوتاکس مو را در نظر بگیرید. نگران نباشید: نامش کاملاً گمراه کننده است. هیچ سوزنی روی پوست سر شما فرو نمی رود و سم بوتولینوم هم جزء آن نیست.

بوتاکس مو یک درمان 100 درصد گیاهی و نرم کننده عمیق است که بافت موهای شما را دست نخورده نگه می دارد و در عین حال آنها را صاف تر و هیدراته تر از قبل می کند.” زمانی که موهای شما کمی سست به نظر می‌رسند – یا وقتی احساس می‌کنید گرما و استرس باعث شکستگی یا آسیب شده است، بوتاکس مو می‌تواند به شما کمک کند مو را به حالت قبل بگردانید. با این حال، مانند هر درمان دیگری، ایده خوبی است که خود را با این فرآیند آشنا کنید تا تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

درمان بوتاکس مو چه می کند؟

در حالی که هیچ ماده تزریقی در بوتاکس مو دخیل نیست، آرایشگر شما احتمالاً قبل از استفاده از این محصول، که اساساً یک کنسانتره غیر شیمیایی است که می‌تواند شامل ترکیباتی مانند ویتامین B5، ویتامین E، کمپلکس کلاژن، آنتی‌اکسیدان‌ها و خاویار باشد، با مشاوره شروع می‌کند. روغن این ترکیبات موهای شما را بازسازی می کند و با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند. کلاژن به ترمیم بیشتر موهای شما کمک می کند، در حالی که روغن های موجود در آن به نرم شدن و مهر و موم شدن کوتیکول مو کمک می کنند.

Ciambrone آرایشگر می گوید: هر درمانی بسته به میزان آسیب مو شما کمی متفاوت خواهد بود. ما موهای شما را ارزیابی می کنیم. بسته به بافت موهای شما و نتیجه مطلوب، بوتاکس مو بین 20 دقیقه تا یک ساعت روی موهای شما باقی می ماند.

هنگامی که زمان شستشوی محصول فرا می رسد، آرایشگر شما از شامپو و نرم کننده مخصوص متعادل کننده pH استفاده می کند. او می‌گوید: سپس موهای شما با سشوار خشک می‌شود و اتو می‌شوند و نمی‌توان آنها را شست و یا خیس کرد تا حداقل 48 ساعت. اگر مشتری بتواند صبر کند، 72 ساعت را توصیه می کنم.

فواید درمان بوتاکس مو چیست؟

پس از درمان، Ciambrone می‌گوید که می‌توانید انتظار داشته باشید موهایی براق‌تر  و پرتر داشته باشید. ممکن است در نتیجه رطوبتی که به مو های شما اضافه می شود، متوجه موخوره کمتری شوید. نتایج می تواند بین دو تا چهار ماه باقی بماند.

به بوتاکس مو به عنوان یک نوع درمان حالت دهنده مانند نگهداری فکر کنید. همه موها می توانند از افزودن پروتئین ها و عناصر آبرسان گهگاهی بهره مند شوند، که اساساً همان چیزیه که این درمان ارائه می دهد. با این حال، Ciambrone توصیه می کند که فقط یک متخصص زیبایی یا آرایشگر دارای مجوز از این درمان برای بهترین نتایج استفاده می کند.

بوتاکس مو برای کدام نوع مو یا شرایط بهتر عمل می کند؟

از آنجایی که هیچ ماده شیمیایی خشن در بوتاکس مو دخیل نیست، Ciambrone می‌گوید که برای هر نوع مو، چه طبیعی، چه رنگ‌شده یا تحت درمان با مواد شیمیایی، بی‌خطر است. او خاطرنشان می کند که به ویژه برای کسانی که موهای نازک، آسیب دیده یا کدر دارند، ترمیم کننده است.

هر چند وقت یکبار می توان بوتاکس مو انجام داد؟

در حالی که می توانید انتظار داشته باشید که درمان بوتاکس مو حدود سه ماه طول بکشد  چند کار وجود دارد که می توانید برای طولانی تر کردن مزایای آن انجام دهید. Ciambrone پیشنهاد می کند موهای خود را با یک شامپوی ملایم، بدون سولفات و پارابن دو تا سه بار در هفته بشویید. برای اینکه قدمی فراتر بردارید، بهتره روی یک روبالشی ابریشمی بخوابید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا