سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

خاندان گوچی: جرد لتو یک پیش درآمد درباره آلدو و پائولو گوچی می خواهد.

بسیاری از طرفداران مجذوب بازی جرد لتو در نقش پائولو گوچی در خاندان گوچی  به کارگردانی ریدلی اسکات شدند. خوشبختانه برای طرفداران این بازیگر، داستان پائولو گوچی چیزهای بیشتری  دارد که لتو می خواهد در آینده آنها را بررسی کند. لتو  در مصاحبه ای در شو جس کاگل در مورد اینکه دوست دارد یک پیش درآمد درباره  این تاجر ایتالیایی بسازد صحبت کرد.

لتو برای بازی در نقش پائولو گوچی در این فیلم با بازی در مقابل لیدی گاگا در نقش  پاتریزیا رگیانی , آدام درایور در نقش مائوریزیو گوچی و آل پاچینو در  نقش آلدو گوچی مورد تحسین قرار گرفته است. آنچه که بازی لتو را در این فیلم برجسته می کند، رفتار عجیب و غریبیه که شخصیت او در طول فیلم از خودش نشان می دهد.

اما به نظر می رسد لتو فکر می کند که می تواند به این نقش برگردد. لتو به کاگل گفت: «من دوست دارم یک پیش درآمد برای «خاندان گوچی» بسازم. «فقط ما دو نفر» میتواند اسم آن باشد. همانطور که در خاندان گوچی دیدیم، پائولو گوچی می‌خواست خط مد خودش را برای نام خانواده‌اش راه بیندازه.  او صاحب استایلی بود، اما قانع‌کننده‌تر اینه که او  آماده بود هر کاری که لازمه نجام دهد تا در خانواده‌اش به رسمیت شناخته شود که لیاقتش را دارد.

ظاهراً لتو  در صحنه فیلمبرداری، ملاقات جالبی با پاچینو داشت. لتو می‌گوید: «او فکر می‌کرد که من یک غریبه ایتالیایی هستم که سعی می‌کنم با او صحبت کنم یا از او امضا بگیرم. دو یا سه بار به سمت او آمدم و بالاخره یکی زمزمه کرد: “این پائولو , جرد لتو هست .” و او  حیرت زده گفت  اوه “پسرم، پسرم” .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا