سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

فرزند اول اد شیران و همسرش چری سیبورن ، به دنیا آمد: این ستاره اسم دلنشین فرزندش را فاش کرد.

اد شیران فاش کرد همسرش چری سیبورن اولین فرزندشان را با هم به دنیا آورده است. این ستاره29 ساله به  اینستاگرام خودش رفت و با به اشتراک گذاشتن یک عکس بامزه از یک پتو آبی ، سبز و قهوه ای و یک جفت جوراب سیاه کوچک روی آن ،  این خبر خوشحال کننده  را منتشر کند.

در کپشن شیران توضیح داد که او و همسر 28 ساله اش خیلی عاشق” دخترشان هستند.

او اینجوری شروع کرد:  “الو! یک پیام سریع از طرف من چون چند خبر شخصی دارم که می خواستم با شما در میان بگذارم …”ا”هفته گذشته ، چری با کمک یک تیم زایمان فوق العاده ، دختر زیبا و سالم ما را به دنیا آورد – Lyra Antarctica Seaborn Sheeran.ما خیلی عاشق او هستیم. مادر و کودک هر دو عالی هستند و امیدواریم که در این زمان بتوانید به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.

هزاران پیام تبریک از 31.3 میلیون فالورهاش برایش فرستاده شد یکی گفته بود: مبارکه امیدوارم همسرت و دخترت سالم و سرحال باشند خدا بهتون سلامتی بده و بهترینها برای شما باشه. 

دیگری گفت: “اخبار فوق العاده ایه به هر دوی شما تبریک می گویم” . 

این خواننده اعلام کرد که بعد از دو سال و نیم تور داشتن در سرتاسر دنیا  ،از  کریسمس گذشته در حال استراحت است.
و بعداً یکی از دوستان ادعا کرد که این زوج تصمیم گرفتند وقت آزاد بیشتری برای Ed بگذارند  یک منبع اخیراً به سان آنلاین گفت: ”اد و چری خیلی خوشحالند و انگار روی ابرها هستند آنها بسیار هیجان زده اند.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا