سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

خواننده معروف گولشن Gülşen برای رهایی از اضافه وزن بعد از زایمان چکار کرد؟

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده معروف گولشن Gülşen که ماه قبل زایمان کرده و مادر شده بود برای رهایی از اضافه وزن بعد از زایمان هزینه زیادی کرده است. خواننده معروف گولشن Gülşen برای رهایی از اضافه وزن بعد از زایمان یکی از اتاق های خانه اش را با هزینه ایی بالغ بر نیم میلیون دلار به اتاق مخصوص ماساژ و مراقبت بدنی تبدیل کرده است.

1_hd1

خواننده معروف گولشن Gülşen که در زمان زایمان 72 کیلو بوده و بعد بیست و شش روز دوازده کیلو وزن کم کرده و همه را متحیر کرد که این تقلیل وزن بخاطر اتاق مخصوصی که در خانه اش با هزینه بالایی درست شده است.

2_hd1

براساس خبرهای بدست آمده از نزدیکان و دوستان خواننده معروف گولشن Gülşen که او در زمان زایمان ناراحت بوده که وزنش افزایش یافته و خواسته یکی از اتاق های خانه شان در محله زورلو را تبدیل به اتاق ماساژ کند.

4_hd1

خواننده معروف گولشن Gülşen که بعد از زایمان فقط در کنسرت هایی که اجرا داشته در رسانه ها دیده شده و معلوم شد که توسط یک ماساژور ماهر سه روز در هفته به مدت دوساعت سانس ماساژ داشته است.

3_hd1

خواننده معروف گولشن Gülşen که میخاسته از افتادگی های ناحیه شکم بعد از زایمان فورا خلاص شود، ولخرجی کرده و برای اتاق مخصوص نیم میلیون دلار هزینه کرده است.

5_hd1

خواننده معروف گولشن Gülşen که برای اتاق مخصوص هزینه بالایی کرده و به سلیقه خودش چیدمان شده است و همچنین به ماساژور ماهری که میاید برای هر سانس به او 150 یورو میدهد.

6_hd1

نسیم ورد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا