سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال تلویزیونی جدید فاکس که به حرفه شیفانور گل رونق می دهد!

در فصل جدید در سریال Hayatımın Shansı (شانس زندگی من) انتظار می رود که شیفانور گل مخاطبان را شگفت زده کند و توجه زیادی را به خود جلب کند، عمیقاً همه را در فاکس تی وی تحت تأثیر قرار خواهد داد! سریال جدیدی به زودی از فاکس تی وی آغاز خواهد شد.

این سریال که Hayatımın Şansı نام دارد، محصولیه که پیش از این با نام های Aşk، Yonca ve Diğerleri (عشق، یونکا و دیگران) به میدان آمد. نام اول سریال تغییر کرد. شبکه تلویزیونی فاکس اعلام کرد که قسمت اول سریال Hayatımın Şansı در آینده نزدیک با مخاطبان دیدار خواهد کرد.

اولین تریلر این سریال  هم منتشر شد. پروژه Hayatımın Şansı به عنوان یک تولید اکشن برجسته خواهد بود. موضوع سریال Hayatımın Şansı که مشکلات شخصیتی به نام Yonca که یک دختر کوچک دارد در آن به چشم می خورد هم جالب توجه خواهد بود.این داستان که در مثلث مافیا، پلیس و عشق اتفاق می افتد، به نظر می رسد همه کسانی که آن را عمیقا تماشا می کنند، تحت تاثیر قرار می دهد. شما شاهد زندگی یونکا خواهید بود که در این مثلث زیر و رو شده است.

شیفانور گل که اخیراً توجهات را به خودش جلب کرده، شخصیت یونکا را به تصویر می کشد. این بازیگر نقش اول زن سریال ترزی (خیاط) که آخرین بار برای نتفلیکس فیلمبرداری شد، کارش را در سال 2019 با سریال تلویزیونی Sevdim Seni Bir Kere آغاز کرد.
این هنرپیشه که با شخصیت گلپری در سریال تلویزیونی Uyanış Büyük Selçuklu (بیداری سلجوقی بزرگ) مورد تحسین قرار گرفت، در سریال تلویزیونی Benim Adım Melek (اسم من ملک است) با نام İkra در یادها ماند.

پس از بازی های موثر در مجموعه های تلویزیونی Cam Tavanlar (سقف های شیشه ای) و Kırmızı Oda (اتاق قرمز)، Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) و Terzi (خیاط) این بازیگر جوان به سمت دیجیتال رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا