سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

دنیای مد در سوگ مرگ هری برنت.

بعد از این که گزارش شد پسر مدل استفانی سیمور و میلیاردر پیتر برنت در اثر اور دوز مواد مخدر به طور تصادفی درگذشت طراحان مد از روبرتو کاوالی گرفته تا اولیویه تیسکنز در سوگ درگذشت هری برنت هستند.

کاوالی در اینستاگرامش ارسال کرد ، “شما واقعاً دلتنگ خواهید شد” ، در حالی که تایسکنز ایموجی های سه قلب سفید و یک کبوتر را ارسال کرد.

مدل لکسی بولینگ نوشت: “دوستت دارم برای همیشه و همیشه” و اینفلوئنسر مد برایان بوی نوشت: “دوستت دارم تا ابد”.

همچنین طراحان لیزا ماری فرناندز و مالان برتون ، آرایشگر برجسته فرانسوی کارلین سرف دو دودزیل ، پرز هیلتون ، کارن السون مدل و نوازنده ،دی جی مارجوری “دیوانه مارج” گوبلمان ، طراح اندرو وارن ، اما هولزر بازیگر و دیگران پیام های تسلیتشان را در اینستاگرام برای هری ارسال کردند.

آخرین پست هری در اینستاگرام پیام تبریک تولد به Dudzeele بود. او در 7 ژانویه در عکسی از خودش ، آرایشگرش و مایلی سایرس نوشت: “تولد از وقت گذشته ملکه کارلین مبارک، فرانکوفیل دوفین با استایل ابدی”.

 The Post گزارش داد که هری در سن 24 سالگی درگذشت. والدین او روز دوشنبه در بیانیه ای گفتند که پسر آنها “در نبرد با اعتیاد شکست خورد و به دلیل اوردوز تصادفی درگذشت” و فقط چند روز تا ترک آن فاصله داشت.” آنها گفتند ، “ما برای همیشه غمگین خواهیم بود که زندگی هری با این بیماری ویرانگر تمام شد.”

هری در ردیف اول مسابقات بین المللی مد ، و گاهی اوقات مدل بود. او همچنین به همراه برادرش برند لوازم آرایشی  MAC را راه اندازی کردند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا