سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیمز گان با ستاره سریال ” صلح طلب ” و دوست دختر قدیمیش جنیفر هالند نامزد کرد.

جیمز گان و دوست دختر قدیمی اش جنیفر هالند نامزد کردند!

گان — نویسنده / خالق / کارگردان سریال  Peacemaker  این خبر را روز سه شنبه با یک عکس و یک توضیح ساده در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: “😏❤️”

“این عکس هالند را نشان می‌دهد که در نقش امیلیا هارکورت در سریال ” صلح طلب ” بازی می‌کند، در حالی که درخشش حلقه‌اش را نشان می‌دهد، از لیوان جرعه جرعه می‌نوشد.”

چندین نفر از همکاران گان و هالند – از جمله ویولا دیویس از جوخه انتحار و دیوید دستمالچیان، همبازی هالند در سریال ” صلح طلب ” استیو ایگی، کارن گیلان ستاره نگهبانان کهکشان و بسیاری دیگر عشق و تبریکشان را در کامنتها به اشتراک گذاشتند.

گان و هالند نه تنها عاشقانه درگیر هم هستند، بلکه همکاری زیادی هم  با همدیگر داشته اند: با بازی هالند به عنوان امیلیا هارکورت در فیلم” جوخه انتحار ” و در سریال” صلح‌ طلب ” ، در مقابل جان سینا. از دیگر آثار او می توان به سریال تلویزیونی Sun Records و American Horror Story اشاره کرد.

این زوج از سال 2015 با هم بودند. آنها توسط دوست گان، مایکل روزنبام، که برای بازی در نقش لکس لوتور در سریال تلویزیونی اسمال ویل معروفه  که در آن زمان با یکی از دوستان هالند در رابطه بود, بهم معرفی شدند.

گان و هالند از سال 2015 با هم رابطه دارند این فیلمساز قبلاً از سال 2000 تا  2008 با جنای  ستاره The Office ازدواج کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا