سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

بازیگر معروف کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ و همسرش باشاک دیزر Başak Dizer به تعطیلات رفتند

به گزارش نسیم ورد؛

بازیگر معروف کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ و همسر بازیگرش باشاک دیزر Başak Dizer که یکسال پیش ازدواج کرده بودند، به بدوم رفته و شروع فصل تعطیلات را به همه خبر دادند.

13_d

بازیگر معروف کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ که هم در سینما و هم تلویزیون پرطرفدار است و همسر بازیگرش باشاک دیزر Başak Dizer برای تفریح به بدوم رفتند.

14_d

بازیگر معروف کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ و همسر بازیگرش باشاک دیزر Başak Dizer که که با قایق سی متری لوکس شان به نام FinalCut 3 در اواسط روز چهارشنبه در اطاف بدروم لنگر انداخته بودند، آ روز را در قایقشان سپری کردند.

6_d

بازیگر معروف کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ و همسر بازیگرش باشاک دیزر Başak Dizer در شب همان روز بقا هم به رستوران رفته و با هم شام خوردند.

16_d

روز بعد که بازیگر معروف کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ  به همراه دوستش با قایق زودیاک به غواصی رفتند و و در عرض چهار ساعت چهار کیلو ماهی صید کرد و در زمان برگشت قایق زودیاک را خودش هدایت کرد.

18_d

همسر بازیگرش باشاک دیزر Başak Dizer نیز لباس ورزشی اش را پوشیده و به بدورم رفته و در سالن ورزشی یه هتل پنج ستاره به مدت دوساعت ورزش کرد و پس از آن به قایق برگشت.

7_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا