سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجی

پرنس هری در تیزر جدید مصاحبه با اپرا وینفری در مورد مادر فقیدش پرنسس دیانا صحبت می کند.

اپرا وینفری قول داد که در نشست خصوصی اش با پرنس هری و مگان ، دوشس ساسکس هیچ مشکلی وجود ندارد.

هری در تیزر جدید ویژه برنامه تلویزیونی CBS ، که یکشنبه ، 7 مارس به طور کامل پخش می شود ، در مورد مبارزات مادر مرحومش در جدایی از خانواده سلطنتی تأمل می کند.

او در تبلیغات گفت:”من واقعاً راحت و خوشحالم که اینجا نشسته ام و در کنار همسرم با شما صحبت می کنم ، چون نمی توانم تصور کنم که برای او [دیانا] این روند در ان سالها تنهایی چگونه بوده است  چون این برای ما سخت بود اما حداقل ما همدیگر را داشتیم.”

دیانا ، پرنسس ولز در سال 1997 در سن 36 سالگی در یک سانحه رانندگی در پاریس درگذشت. او در سال 1981 با شاهزاده چارلز ، پسر بزرگ ملکه الیزابت دوم ازدواج کرد. آنها سرانجام در سال 1996 طلاق گرفتند.

اگرچه وضعیت هری و مگان همان چیزی نیست که دایانا با آن روبرو شده است ، آنها در تمام طول رابطه شان از طریق رسانه ها و نظارت دقیق بر روی انگلیس اذیت شده اند. این زوج که در حال حاضر در انتظار فرزند دومشان هستند ، رسماً نقش های سلطنتیشان را پشت سر گذاشته و به ایالات متحده منتقل شدند.

هری در تبلیغی جداگانه برای مصاحبه به وینفری گفت: “بزرگترین نگرانی من تکرار تاریخ بود.”

اپرا با مگان و هری: یک ویژه برنامه در 7 مارس پخش می شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا