سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاستین بیبر به مناسبت تولد همسرش هایلی پیامی برای او پست کرد: “تو جای امن من هستی”.

جاستین بیبر دقیقاً از دیده شدن عشقش به همسرش هایلی بیبر نمی ترسد ، اما او برای تولد 24 سالگی هایلی یک پیام عاشقانه به اشتراک گذاشت.

در اسلاید عکس های هایلی در اینستاگرام، جاستین نوشت: “چشمانم مال توست. قلبم مال توست. روحم مال توست. عشقم مال توست. من کاملا غرق تو هستم. تو جای امن من هستی. بزرگترین رویای من پیر شدن در کنار توست. من باور نمی کنم که تو برای همیشه مال من هستی. عزیزم تولدت مبارک. “

این اسلاید شامل عکسهای از هایلی و همچنین عکسهای این زوج بود.

جاستین و هایلی رسما در سپتامبر 2018 ، در مراسمی در دادگستری شهر نیویورک ازدواج کردند. آنها در ماه سپتامبر در کارولینای جنوبی با حضور دوستانشان مانند کندال جنر ، کامیلا مورون و جیدن اسمیت یک عروسی باشکوه برگزار کردند. داستان عشق آنها در مستند یوتیوب Justin Bieber: Seasons ساخته شده است.

هیلی علاوه بر پیام تبریک عاشقانه همسرش ، از خیلی از دوستانش  پیام تبریک تولد دریافت کرد.

آدیسون ری ستاره TikTok در استوری اینستاگرامش یک عکس دسته جمعی به همراه هایلی را به اشتراک گذاشت و نوشت “تولدت مبارک haileybieber”.

کندال ، که حتی یک خال کوبی قلب هماهنگ با هیلی دارد ، عکسهای زیادی را در استوری اینستاگرامش از هایلی گذاشت.

اگرچه معلوم نیست که او امسال چطوری تولدش را جشن بگیرد ، اما هیلی با انتشار مجدد پیام های تبریک تولدش در اینستاگرام ، قدردانی خود را از آرزوهای خوب نشان داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا