سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

بلا حدید در فصل سوم سریال شبکه Hulu به نام “Ramy” حضور خواهد داشت.

سوپر مدل بلا حدید به بازیگران سریال تحسین شده شبکه هولو «رامی» می پیوندد.

سریال «رامی» که برای خالقش  رامی یوسف دو نامزدی امی را به ارمغان آورد، زندگی یک آمریکایی عرب را دنبال می کند که در جستجوی هویتش به عنوان یک مسلمان ساکن نیوجرسی است. این سریال که در سال 2019 پخش شد، برای فصل سوم در جولای 2020 تمدید شد.

حدید، دختر محمد حدید،  بیزینس من معروف و یولاندا حدید، ستاره «خانه‌دارهای واقعی بورلی هیلز»، این خبر را جمعه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

حدید، 25 ساله، در کپشن نوشت: “مسابقه محلی تخته نرد. بهترین بازیگران، بهترین تیم، بهترین سریال. افتخار و هیجان.” “Yallaaaa @ramy. اگه دو فصل اول رو ندیدی…. برو. همین حالا ببین.”

مشخص نیست فصل جدید چه زمانی منتشر خواهد شد.

در این سریال یوسف نقش رامی حسن، یک فرد مسلمان مصری آمریکایی را بازی می‌کند که تلاش می‌کند تا ارزش‌های فرهنگی و مذهبیش را در کنار روش‌های زندگی آمریکاییش متعادل کند. “رامی” در حالی که بسیاری از مسائل جامعه را آشکار می کند، از ایمان و اعتقاد این مسلمان تجلیل می کند

اگرچه «رامی» بر یک شخصیت مسلمان آمریکایی تمرکز دارد، اما این نمایش مخاطبان گسترده‌ای از پیشینه‌های قومی و مذهبی مختلف پیدا کرده که توانستند با اضطراب  این شخصیت در مورد زندگی عاشقانه، آرزوهای شغلی و والدین سرسختش ارتباط برقرار کنند.
یوسف در سال 2020 نامزد دو جایزه امی، از جمله بازیگر نقش اول مرد و کارگردانی برجسته در  سریال کمدی شد و در همان سال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازی در سریال تلویزیونی شد.

حدید از خانواده ای با ریشه های مسلمان و فلسطینی هست و مرتباً از هر دو جامعه حمایت می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا