سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام هالند و بازیگران «اسپایدرمن» با پسری که خواهرش را از حمله سگ نجات داد، ملاقات کرد

تام هالند، زندایا و بازیگران فیلم « Spider-Man: No Way Home»  روز شگفت‌انگیزی را در صحنه فیلمبرداری با یک قهرمان دیگر گذراندند – بریجر واکر کوچک در سن 6 سالگی که زندگی اش را به خطر انداخت تا خواهر کوچکش را از حمله سگ در سال 2020 نجات دهد.

واکر، که از طرفداران مشتاق مارول است، در زمان حمله 6 ساله بود و اکنون، بیش از یک سال بعد، با برخی از سلبریتی های مورد علاقه اش ملاقات می کند. او به همراه خانواده اش به صحنه فیلمبرداری «مرد عنکبوتی: راه خانه نیست» دعوت شدند.

به گفته پدر بریجر، رابرت واکر، تام هالند به واکر قول داده بود که می تواند یک روز را با عوامل فیلمبرداری بگذراند.

پدر این پسر، دکتر رابرت واکر، پس از این برخورد در اینستاگرام نوشت: «آنها فقط نقش قهرمانان محله دوستانه را بازی نمی‌کنند – این همان چیزیه که در واقعیت هستند».

بریجر پس از نجات خواهرش در  سپتامبر 2020،  به 90 بخیه نیاز داشت.

این حمله زمانی اتفاق افتاد که او و خواهر 4 ساله‌اش، بریل، در حیاط خلوت یکی از دوستانش مشغول بازی بودند. ناگهان یک ژرمن شپرد به سمت آنها هجوم آورد و ابتدا دختر کوچک را هدف گرفت. بریجر سریع به داخل پرید. سگ دندان هایش را درست در گونه بریجر فرو کرد و زخم بزرگی بر جای گذاشت.

پدرش، رابرت، در سال 2020 به اینساید ادیشن گفت: “بریجر گفت، “من جلو رفتم تا سگ نتواند بریل را گاز بگیرد و فریاد زدم که فرار کند.” و من گفتم “چرا این کار را کردی.” رفیق؟ و او می گوید: “پدر، اگر کسی  قرار بود بمیرد ترجیح می دادم من باشم.”

پس از حمله، خاله بریجر به رسانه های اجتماعی رفت و بازیگرانی را که نقش ابرقهرمانان مورد علاقه بریجر را بازی می کنند، در فضای مجازی تگ کرد.

خود کاپیتان آمریکا، کریس ایوانز، یک سپر برای بریجر فرستاد. او حتی با تام هالند، ستاره «مرد عنکبوتی» تماس گرفت و او تأیید کرد که سومین فیلم مرد عنکبوتی ساخته خواهد شد و خانواده بریجر را برای فیلمبرداری دعوت کرد. رابرت داونی جونیور و کریس همسورث نیز آرزوهای خوب خودشان را برای بریجر  ارسال کردند.

حالا درست پس از اکران این فیلم در سینماها خانواده واکر عکسهایی از بازدیدشان از صحنه فیلمبرداری این فیلم موفق منتشر کرده اند. مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست , یکی از بزرگ‌ترین افتتاحیه‌های باکس آفیس در تمام دوران‌ با فروش 260 میلیون دلاری در باکس آفیس داخلی است.

سی ان ان گزارش داد که این فیلم دومین افتتاحیه بزرگ باکس آفیس تاریخ بود. این فیلم همچنین بالاترین باکس آفیس را از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا