سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

گوکچه بهادیر از سورپرایز فصل دوم سریال کلوپ خبر داد!

سریال کلوپ که از شبکه نتفلیکس پخش شد و در فصل اول آن توجه زیادی را به خودش جلب کرد، نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از کشورها نیز به آمار بالایی رسید. یکی از نقش های اصلی سریال گوکچه بهادیر است و با شخصیت ماتیلدا که بازی کرد، تبدیل به فردی شد که در فصل اول احساسات متفاوتی را به مخاطبان هدیه داد.

گوکچه بهادیر که با امیر ارسوی ازدواج کرده بود اما به دلیل مشغله کاری، فرصت استراحت و گذراندن زمان زیادی را با همسرش پیدا نکرد، برای مدتی نمی خواهد کار کند. این بازیگر با بیان اینکه به تازگی تصویربرداری سریال Kulçp  را به پایان رسانده اند، پس از مدتی استراحت به ارزیابی پروژه ها می پردازد.

گوکچه بهادیر همچنین آخرین اطلاعات سریال کلوپ را به مخاطبان ارائه کرد. در حالی که تصور می شد فیلمبرداری که در ماه ژوئیه شروع شده بود، در اواخر سپتامبر به پایان رسید، گوکچه بهادیر اینگونه توضیح داد:

ما فصل دوم را فیلمبرداری کردیم، تازه تمام شد. ما از جولای سر صحنه بودیم. باز هم فصل خوبی در انتظار تماشاگرانه داستان های زیبایی در انتظار مخاطبان است. نمی دانم چه زمانی پخش خواهد شد، اما داستان خوبی خواهد بود. من خیلی خسته هستم، پس از گذراندن تمام تابستان سر صحنه . حالا وقتشه که کمی استراحت کنیم.

انتظار می رود فصل دوم سریال کلوپ در سه ماهه اول سال 2023 پخش شود. گوکچه بهادیر گفت که هنوز تاریخ انتشار را نمی داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا