سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بعد از سریال تلویزیونی AILE یوسرا گییک در حال برداشتن گام های جدیدی در حرفه اش است!

پروژه سریال تلویزیونی Aile (خانواده) با قسمت 30 خود ادامه یافت و مخاطبان بسیار زیادی را تحت تاثیر قرار داد. یوسرا گییک بازیگر نقش یاغمور در سریال با حضور در مقابل هوادارانش با یک شخصیت زن بسیار متفاوت همه را شگفت زده کرد.

یوسرا گییک که تجربه زیادی با شخصیت زلیس در سریال تلویزیونی Arka Sokaklar (خیابان های پشتی) به مدت 15 فصل به دست آورد، پس از ترک این پروژه با سریالهای مختلف خود را نشان داد.  یوسرا گییک که در سریال دیجیتال Bozkır (کویر) و همچنین سریال Camdaki Kız (دختر پشت پنجره) حضور داشت و در برخی پروژه ها با نقش های کوچک روی پرده ظاهر شد، حالا سریال جدیدی برای خودش پیدا کرده است.

یوسرا گییک که بعداً به گروه بازیگران سریال جدید Taş Kağıt Makas (سنگ کاغذ قیچی) که عصر چهارشنبه از کانال دی پخش می شود پیوست، بار دیگر با طرفدارانش روی پرده ملاقات می کند.

اگرچه رتبه بندی هنوز خیلی خوب نیست اما به نظر می رسد سریال تلویزیونی سنگ کاغذ قیچی یکی از پروژه های جاه طلبانه سال 2024 باشد. نام های مطرحی مانند اکین کوچ، اوزان گووَن، هانده آتایزی و بوراک یوروک در این سریال حضور دارند.

یوسرا گییک که از قسمت چهارم سریال سنگ کاغذ قیچی با شخصیت Rüya در مقابل مخاطبان ظاهر می شود، به داستان قدرت می بخشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا