سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستین کاوالاری در حالت بسیار گرمی با یک بازیگر کمدین در شیکاگو دیده شد.

آیا کریستین کاوالاری بعد از جدایی از همسر سابقش جی کاتلر با یک پسر جدید در رابطه است؟ این همان چیزی است که به نظر می رسد در یک کلیپ جدید از TMZ ، که در آن بنیانگذار Uncommon James را می توان در حال رو بوسی و رفتار گرم عاشقانه یک کمدین که به عنوان کمدین جف دای شناخته شده، دید.

کریستین ، که سه فرزند از بازیکن سابق NFL دارد،  دوربین ها او را در بازار فولتون شیکاگو در حال بوسیدن جف شکار کردند. 

یک شاهد عینی به روزنامه E می گوید!”من دیروز بعدازظهر کریستین را دیدم. او بسیار خوشحال و خندان بود و از کنار من و دوستانم رد شد. او با یک پسر بود و به هتل Hoxton رفت و تا پشت بام اسکورت شد، آنها با هم تنها بودند.”

کریستین چیزی در مورد جف در شبکه های اجتماعی نگفته است ، اما فیلم و عکسهایی را که به نظر می رسد  در حال رفتن به سمت شمال کشور است ،به اشتراک گذاشته است.

کریستین و جی طلاقشان را در ماه آوریل ، کمی بعد از تعطیلات به باهاما اعلام کردند.

کریستین در اینستاگرام گفت: “ما چیزی به جز عشق و احترام بینمون نداریم و از سالهای زندگی مشترکمان ،و خاطراتمان و فرزندانی که به آنها خیلی افتخار می کنیم ،سپاسگزاریم.”

در ماه آگوست ، کریستین وقتی با دوست پسر دبیرستانش و  همبازی اش در لاگونا بیچ استفان کولتی ،  در اینستاگرام  پست گذاشت ، شایعات را بوجود آورد و  منبعی به روزنامه E گفت! در آن زمان این زوج سابق رابطه عاشقانه دوران نوجوانیشان را نداشتند.

دوست پسر  جدید کریستین جف در سال 2008 در Last Comic Standing  فینالیست شد و از سال 2016 تا 2018 در ریالیتی  شو Better Late Than Never بازی کرد. او در حال حاضر میزبان پادکست دوستی جف دای است. اما اینکه آیا رابطه او و کریستین چیزی بیشتر از دوستی است ، باید منتظر ماند و دید. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا