سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

امی روسوم بعد از مخفی نگه داشتن باداری اش، دختری به دنیا آورد.

امی روسوم بازیگر “Shameless” اولین فرزندش، دختری را از همسرش سم اسماعیل به دنیا آورد. او سه شنبه شب این خبر را داد.

روسوم در کنار یک سری از عکسهای بارداری که اسماعیل و رد پای نوزاد را نیز نشان می داد ، نوشت: “در یک صبح آفتابی روز دوشنبه ، ساعت 8:13 صبح ، دخترمان به دنیا آمد.” (این زوج اسمش را فاش نکردند.)

روسوم 34 ساله حاملگی اش را  مخفی نگه داشت و این خبر طرفداران را غافلگیر کرد و باعث شد تا اسم ستاره “Phantom of the Opera” در اخبار توییتر دنبال کنند.

 

روسوم با سم اسماعیل – تهیه کننده Mr. Robot ،در ماه مه 2017 در کنیسه مرکزی منهتن ازدواج کرد و بعد از آن یک مراسم باشکوه در Guggenheim و یک ماه عسل در رواندا برگزار کرد. آنها در پاییز 2015 نامزد شدند ،  روسوم به !E گفت: “تنها چیزی که برای من خیلی مهم است این است که ما عروسی کنیم و یک مهمانی برگزار کنیم.”

روسوم بعد از نه فصل حضور در”Shameless” سال 2019 آن را ترک کرد.
پروژه بعدی او ، در هر IMDB ، یک مینی سریال “Angelyne” است که در آن نقش اصلی را بازی می کند. در حال حاضر در مرحله بعد از تولید است.

اسماعیل ، 43 ساله ، بعد از “Mr. Robot” که در سال 2019 به پایان رسید، در سریال های تلویزیونی “Briarpatch” و “Homecoming” کار کرد. او در مرحله بعدی تولید مجدد” Battlestar Galactica “است.

روسوم از فوریه 2008 تا سپتامبر 2009 با جاستین سیگل ازدواج کرده بود. این زوج در آگوست همان سال از هم جدا شدند و متعاقباً روسوم با آدام دوریتز ، رهبر پیشین گروه راک Counting Crows و تایلر جیکوب مور ، همبازیش در “Shameless” رابطه داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا