سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیافراد و رویداد ها فردیپیشخوان اروپا

نامزد بروکلین بکام ، نیکولا پلتز کیست؟ مدلی که قبلاً با انور حدید رابطه داشته !!!!

بروکلین بکهام به زودی یک مرد متاهل خواهد بود ، چون پسر ویکتوریا و دیوید بکهام فاش کرد که او و مدل نیکولا پالتز نامزد کردند. بروکلین عکسی دو نفره از خودشون به اشتراک گذاشت که نیکولا حلقه الماس بزرگی در انگشتش بود و بروکلین او را دلبر خطاب کرده بود. 

بروکلین نوشت: “دو هفته پیش من از دلبرم خواستگاری کردم و او بله را گفت  من خوشبخت ترین مرد جهان هستم. من قول می دهم  بهترین شوهر و بهترین پدر باشم. عاشقتم. “

این زوج در اوایل ژانویه به طور رسمی به اینستاگرام رفتند ، اما از اکتبر با یکدیگر در ارتباط بوده اند. پیش از این ، بروکلین با هانا کراس مدل  بود اما آنها تابستان  سال گذشته پس از نه ماه با هم بودن  از هم جدا شدند.

Nicola Peltz  مدل و بازیگر است که اخیراً در نمایش Marvel Inhumans بازی کرده است. 

اینجا اطلاعات بیشتری درباره این زوج هست که شاید دوست داشته باشید بدانید :

دوست دختر بروکلین بکهام ، نیکولا پلتز کیست؟

 او بازیگر 25 ساله است و  بیشتر از سال 2017  به خاطر حضورش در فیلم Inhumans معروف شد  و به عنوان یک ستاره مارول شناخته می شود.او همچنین در فیلم  Transformers: Age of Extinction نقش Tessa Yeager را بازی کزد.

 او در سال 2010 در فیلم  The Last Airbender حضور داشت و نقشش در این فیلم عامل پیشرفتش شد.  ، اما وقتی در سریال های تلویزیونی Bates Motel از سال 2013-2015 بازی کرد ، در تلویزیون هم معروف شد. 

هنگام مصاحبه  او درباره  بازیگران مورد علاقه اش ، نیکولا، ناتالی پورتمن و کیت بلانشت را به عنوان الهام بخشان اصلی در کار خود عنوان کرد. 

او همچنین گفت که چیزی که مردم بیشتر درباره او می گویند  این است که او “باهوش”  است. سپس نیکولا فاش کرد که قبل از بازیگری ،  هاکی روی یخ بازی  می کرده است.

در حقیقت ، او آنقدر هاکی روی یخ بازی می کرد که قصد داشت یک بازیکن حرفه ای شود ، اما در 12 سالگی با التماس به والدینش که اجازه دهند بازیگر شود شروع به کار کرد.  حالا او  بازیگری را به عنوان اشتیاق اصلی خود در زندگی توصیف می کند و مطمئناً به نظر می رسد که در این امر موفق شده است. 

آیا نیکولا در اینستاگرام است ؟؟؟ 

بله واقعاً در حقیقت ، این زوج رابطه خود را از طریق اینستاگرام اعلام کردند ،اینجوری که که بروکلین ابتدا یک سلفی سیاه و سفید از خودشان که حوله حمام به تنشان بود به اشتراک گذاشت.

این عکس ظاهراً در خانه خانوادگی بکامز در Cotswolds گرفته شده است. به نظر می رسد نیکولا در مارس چندین بار با والدین بروکلین ، دیوید و ویکتوریا ملاقات کرده است ، مانند مهمانی تولد بیست و یک سالگی  بروکلین در ماه مارس.

Peltz همچنین از سفرهای پالم بیچ ، فلوریدا ، عکسهای تعطیلات را در اینستاگرام گذاشته است. پالم بیچ به نظر می رسد عمارت پدر میلیاردر نیکولا است. 

چه زمانی او با انوار حدید رابطه داشته است ؟؟

نیکولا قبلاً با جوانترین خواهر و برادران حدید ، مدل انور حدید ، رابطه داشت.آنها بیش از یک سال رابطه داشتند اما در ماه مه سال 2018 جدا شدند و  نیکولا تمام خانواده انوار را در اینستاگرام خود آنفالو کرد.

 در حالی که نیکولا با خوشحالی با بروکلین عکاس جوان ازدواج می کند، انوار الان با خواننده Dua Lipa است.

چه کسی با بروکلین رابطه داشته است ؟؟ 

طولانی ترین رابطه بروکلین تا به امروز با بازیگر چولا گریس مورتز بود که  چندین سال طول کشید. بعد از جدایی ، بروکلین در سال 2017 با خواننده مادیسون بیر در ارتباط بود. بعد از آن بروکلین در سال 2019 به سمت مدل هانا کراس  رفت و  به مدت نه ماه  با او بود. 

هانا غالباً در ایونتها با خانواده بروکلین عکاسی می شد ، اما  این زوج  بعد از اینکه مردم متوجه غیبت هانا در مراسم شدند تایید کردند که به زودی از هم جدا می شوند.  

نیکولا اولین دوست دختر جدی بروکلین از زمان جدایی اش از هانا است  و اکنون ، همسر آینده او است. به نظر می رسد اوضاع برای این دو خوب پیش می رود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا