سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران هازال کایا و اونور تونا، بیایید به دیزنی پلاس برویم!

فیلم Benden Ne Olur (چه اتفاقی برای من می افتد) با بازی هازال کایا و اونور تونا در 14 ژانویه 2022 اکران شد. دیزنی پلاس در هفته های گذشته این خبر خوش را به مخاطبانی که موفق به تماشای این فیلم در سالن سینما نشده بودند، داد.

از حساب رسانه اجتماعی پلتفرم اعلام شد که دیزنی پلاس این فیلم را خریداری کرده است. این فیلم که طرفداران کایا و تونا بی صبرانه منتظر آن هستند، روی پلتفرم دیجیتال پخش شده است.

به جز کایا و اونور تونا، انیس آریکان، سلین شکیرچی و نور فتاح اوغلو در این فیلم بازی کردند. Aslı Kızmaz و Müge Öztürk فیلمنامه این فیلم را به کارگردانی Murat Shenöy نوشتند.

فیلم Benden Ne Olur داستان زن جوانی به نام سرتاب بال است. سرتاب بال; شخصیتیه که هر زنی و حتی شاید هرکسی می تواند با تماشای زندگی اش چیزی از خودش پیدا کند. سرتاب که به سن 28 سالگی رسیده  اما نتوانسته است به زندگی “عادی” که از اطرافیانش انتظار می رود دست یابد، زن جوانیه که مدام نظر خودش را در مورد چیزهایی که می خواهد تغییر می دهد، در قالب کلیشه ها نمی گنجد و در جستجوی هویت است

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا