سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامصاحبه و گفتگو

10 سوال با … مایسی پیترز.

 مایسی پیترز این نوازنده جوان و تازه کار، به تازگی آهنگ جدیدش را بنام ‘Don’t Don’t’ منتشر کرده است.

از همه نظر ، سال 2020 برای مایسی پیترز سال ناامید کننده ای بوده است. بعد از شایعه ایی در سال گذشته، او قرار بود از نایل هوران در تور پاییز امسال در صحنه اروپا حمایت کند.
در عوض ، مایسی 20 ساله ، که موسیقی اش را به عنوان “emo girl pop” توصیف می کند ، بعضی از تک آهنگ های معروفش را منتشر کرده است، از جمله آهنگ اخیر “Don’t Don’t” با JP Saxe.

ما با او همراه شدیم تا به ده سوال بسیار مهم پاسخ دهد.

1. موزیکی که از بچگی گوش می دادی و امروز هم هنوز گوش می دهی چیست؟

آلبوم ABBA Gold! همچنین اولین آلبوم لیلی آلن “Alright، Still” هنوز برای من یک آلبوم عالی است. احساس می کنم خیلی از آن را واقعاً درک کردم و با آن ارتباط برقرار کرده ام ، در حالی که در کودکی ، خوشبختانه از بیشتر آنها بی اطلاع بودم.

2. در سه کلمه ،لحظات قبل از ورود روی استیج را توصیف کن.

هیجان ، تمرکز ، سرگرمی.

3. چگونه بعد از یک کنسرت رفع خستگی می کنی؟

صادقانه بگویم که من نمیپیچونم. من تمایل دارم مستقیم بیرون بروم و شروع به گپ زدن با مردم و عکس گرفتن با آنها  کنم! من دوست دارم تمام استوری های اینستاگرام را که مردم گرفته اند ، مرور کنم و استوری های دلخواهم را مجدداً استوری کنم ، و سعی می کنم تمام اسم هایی آنهایی که چهرشان را در میان جمعیت دیده ام هشتگ بزارم.

4. آهنگی که دوست داری بنویسی یا ضبط کنی چیست؟

 وای خدا ،  3 مورد خوب در حال حاضر “Between Me and You ” از Brandon Flowers ، و  “This Year” از Mountain Goats و ” Me and You Together” از  The 1975 هستند.

5- تو می توانی امروز فقط سه آلبوم در گوشی یا خانه ات داشته باشی، کدام ها را انتخاب می کنی؟

خوب ، من برای امروز “Punisher” ساخته فیبی بریجرز ، “Folklore” ساخته تیلور سویفت و ” Songs”  ساخته Adrienne Lenker را انتخاب کردم. من در فاز ” soft guitar” هستم. 

6. یک اهنگ ، یک کتاب و یک فیلم را بگو که همه باید بشنوند و بخوانند و ببینند.

اهنگ “Kindly Now” ساخته کیتون هنسون است ، فیلمی که همه باید بببینند “The Shape of Water ” و کتاب هم”‘A Little Life” نوشته هانیا یاناگیارا است.

7. کارگردان و بازیگر اصلی را که برای ساخت زندگی نامه ات انتخاب می کنی؟

گرتا Gerwig ، به دلایل مشخصی و شاید Saoirse Ronan ، زیرا این زن و شوهر خیلی قوی هستند و احساس می کنم آنها مرا 100 برابر بیشتر از آنچه واقعاً هستم نشان میدهند.

8. چه غذایی سفارش می دهی؟

احتمالاً پیتزا ، زیرا من علاقه زیادی به پیتزای سرد دارم ، گاهی اوقات آن را گرم سفارش می دهم و سپس منتظر می مانم تا خنک شود و آن را در یخچال میگذارم و فرداش میخورم.

9. یک روز تعطیلت را تعریف کن.

خیلی دیر از خواب بیدار بشی ، قهوه و یک نان شیرین بخوری ، به سمت پارک ویکتوریا بروی و بعدش وارد لندن بشی و از خوردن نوشیدنی ها و شیرینی های کافئین دار مختلف پرهیز کنی. چند جامپر / نوت بوک / رژ لب بخری ، به بار بروی دوباره به خانه برگردی و  قبل از خواب یک آهنگ غمگین  کانتری آکوستیک  بنویسی. این رویایی است.

10. با یک جمله به ما بگو که چرا باید به کنسرت بعدیت بیاییم (هر وقت که باشد).

چون ممکن است اتفاق دیوانه کننده ایی بیوفتد. می توانید یک میلیون پوند پیدا کنید.می توانید عشق آیندتون را پیدا کنید، مطمئنا ارزش آمدن را دارد.

سوال جایزه دار:  یه پادکستی را پیشنهاد بدید و به ما بگویید چرا باید آن را قبول کنیم.

من به پادکست گوش نمی دهم! اما در عوض ، من  کتاب شعر وندی کوپ را توصیه می کنم.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا