سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

وندی ویلیامز در مورد کاهش وزن چشمگیرش در زمان شیوع بیماری کرونا می گوید.

وندی ویلیامز مطمئناً در طول همه گیری از وقت خود در خانه بیشترین استفاده را کرده است و گرچه او برنامه ای برای آن نداشت ،  اما وندی 56 ساله با ظاهری لاغر و جدید از قرنطینه بیرون آمد. 

این مجری اخیراً هنگام شروع فصل جدید نمایش محبوبش در مورد کاهش وزن  چشمگیر 11 کیلوگرمی خود صحبت کرد. او به حضار گفت : ببینید  “من 25 پوند کم کردم .”

“و من این کار را عمدا انجام ندادم.  این غذا برای من نفرت انگیز شد.”

او ادامه داد: “من در ابتدا آشپزی می کردم و همه چیز خوب بود ، من همه چیز می خوردم.  همه چیز ، از هات داگ گرفته تا خرچنگ دریایی ، می دانید ، پاهای خرچنگ شاه – همه این چیزهاا.”

بعد از آن من از غذا متنفر شدم. “

وندی سپس به مخاطبانش گفت که حتی تا زمان مراجعه به پزشک برای چکاپ روتین حتی متوجه نشد که چقدر وزن کم کرده است. 

این اولین بار نیست که وندی در مورد وزن خودش صحبت می کند.

این ستاره قبلاً در مصاحبه ای با The Cut در سال 2017 در مورد چگونگی کاهش وزن 50 پوندی قبل از 55 سالگی اش گفت: وندی توضیح داد: “وقتی به 50 سالگی رسیدم  زندگی  مثل خط استوا بود. خودم به موقع 50 پوند وزنم را از دست دادم.”

 همچنین این ستاره از یک رژیم غذایی سالم و متعادل پیروی می کند و طرفدار همه چیز است ، از سوپ عدس گرفته تا سبزیجات سبز.

او به این نشریه گفت: “من سبزیجات را دوست دارم – اسفناج مورد علاقه من است. من کلم پیچ ، آووکادو و گل کلم را دوست دارم.” این ستاره همچنین سعی دارد همیشه یخچال خود را در خانه سالم نگه دارد.

وندی یک pescatarian ( کسی که گوشت نمی خورد اما ماهی می خورد. )  است ، در حالی که تمام خانواده او گیاهخوار هستند. در مورد ورزش هم، وندی از پیلاتس لذت می برد . 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا