سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

سریال Good Witch: فصل هفتم تمدید شد.

کانال هالمارک مجموعه تلویزیونی Good Witch را برای هفتمین فصل برای  2020 تا 21 تمدید کرده است.

جادوگر خوب سریال ماورا طبیعی و ادامه کاساندرا “Cassie” Nightingale (کاترین بل) است ، یک مادربزرگ بیوه است که در یک شهر کوچک زندگی می کند و از قدرت هایش برای خوبی ها استفاده می کند. بازیگران همچنین  جیمز دنتون ، کاترین دیشر ، آنتونی لمکه ، پیتر مک نیل و کایل اوانز هستند.

  Good Witch جادوگر خوب برای اولین بار در سال 2015 در کانال هالمارک دیده شد. فصل ششم که پخش آن در 5 ژوئیه به پایان رسید ، به طور میانگین امتیاز 0.17 در جمعیت 18-49 سال و 1.87 میلیون بازدیدکننده داشت. در مقایسه با فصل پنجم ، افت داشته است. 

در اینجا اطلاعیه های هالمارک در مورد تجدید سریال جادوگر خوب آورده شده است:

” جادوگر خوب”  فصل ششم  را با موفقیت سپری کرد و الان برای فصل هفتم آماده شده است. ستاره های سریال  کاترین بل که 13 سال Cassie Nightingale را به تصویر کشید ، (یکی از طولانی ترین اجرای تلویزیونی )، سارا پاور ( “Killjoys”) ، جیمز دنتون (“خدمتکاران شیطان” ، “زنان خانه دار ناامید”) ، کاترین دیشر (“ابی هچچر”) ، کاترین بارول  ، اسکات کاوالهیرو (“کارآگاه هندی”) ، کایل اوانز ( “Strain”) هستند.

با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 ، هنوز هیچ صحبتی در مورد فیلمبرداری یا زمان پخش فصل هفتم نشده است. 

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما از طرفداران  جادوگر خوب هستید؟ فصل هفتم را تماشا خواهید کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا