سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامجله هفتگی

کامرون دیاز درباره آرامشی که بعد از رها کردن بازیگری، به دست آورد صحبت می کند.

“آرامش در روح و روان من، چون بالاخره به خودم رسیدگی کردم.” 

بازیگر سابق هالیوود حکمش را در مورد آنچه در  تمام سال ها زیر ذره بین بوده است را  صادر کرده است. 

در صورتی که فراموش کرده اید ، کامرون دیاز در سال 2018 از هالیوود کناره گیری کرد . جای تأسف است که آخرین حضور ستاره مشهور هالیوود در تلویزیون ، بازسازی “آنی” در سال 2014 بود که با استقبال خوبی روبرو نشد.

این بازیگر، مشهور به نقش آفرینی در ‘فرشتگان چارلی’ ، ‘تعطیلات’ ، ‘چیزی در مورد مری’ و البته هر چهار فیلم “شرک” و اسپین آف آنهاست. 

وقتی میزبان از این بازیگر 47 ساله پرسید که چه حسی دارد با چنین سابقه ای در هالیوود از بازیگری  فاصله بگیرد ، گفت: “آرامش را دوست دارم.آرامش در وجود من است، بلاخره به خودم رسیدم. “

دیاز ادامه داد: “این یک حرف عجیب است که می گویم ، من می دانم که بسیاری از مردم آن را درک نمی کنند. “هنگامی که واقعاً به عنوان یک بازیگر دیده می شوید و  زیر فشار مطبوعات هستید  انرژی های زیادی به شما می رسد.”

قبل از اینکه کامرون دیاز هالیوود را کنار بگذارد که این یک تصمیم واقعی در زندگی او بود ،  توضیح داد که او در زمان حضور در صنعت فیلمسازی “نسبت به برخی از انرژیها” حساس شده است.

او گفت: “من متوقف کردم و  به زندگی ام نگاه کردم.” “وقتی فیلم بازی می کنید … شما متعلق به آنها هستید. شما  روزی 12 ساعت در آنجا حضور دارید و برای چیز دیگری وقت ندارید.”

و الان دیاز چی کار می کند؟  او از بودن در کنار  خانواده اش، همسرش Benji Madden و دخترش Raddix لذت می برد و به تازگی شراب ارگانیک جدید خود را با نام Avaline راه اندازی کرده است (که دارای رتبه های بسیار خوبی در اینترنت است).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا