سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان وست و کانیه وست بعد از سفر خانوادگی شان بسیار خوشحالترند.

پس از استراحت  در جمهوری دومینیکن ، کیم کارداشیان وست و کانیه وست “بسیار خوشحال تر به نظر می رسند”. 

کیم 39 ساله  و رپر 43 ساله بعد از یک دوره پر تنش در ازدواجشان که در آن کانیه ادعا کرده بود مدتهاست می خواهد طلاق بگیرد به تعطیلات یک هفته ای با فرزندانشان رفتند و خودیها می گویند  این مسافرت موفقیت بزرگی برای آنها بود.

یک منبع به  PEOPLE گفت: “آنها یک هفته خانوادگی خوبی در جمهوری دومینیکن داشتند و تعطیلات خانوادگی را در کلرادو ادامه می دهند. کیم و کانی کنار همند. هر دو به نظر می رسد بسیار خوشحال تر هستند.”

در جریان بازدید اخیر کیم از مزارع وایومینگشان ، جایی که کانی در طول همه گیری Covid-19 در آنجا اقامت داشته است ، این زوج تصمیم گرفتند با فرزندان خود یک سفر خانوادگی داشته باشند – نورث ، هفت ساله، سن  چهار ساله ، شیکاگو  دو ساله . 

در میان یک سری توییتهایی که اکنون حذف شده اند ، کانیه قبلا  ادعا کرده بود که پس از اینکه فهمید همسرش با مایک میل در یک هتل برای گفتگو درمورد اصلاحات زندان قرار ملاقات گذاشته ، سعی در پایان دادن به ازدواجشان می کرده است. 

Kim Kardashian, Kanye West are posing for a picture: Kim Kardashian West and Kanye West

او نوشت: “من از زمانی که کیم با” میک “در” واردولف “ملاقات کرده بود ، تصمیم به طلاق گرفتم. 

کانیه بعداً توییتی با عذرخواهی از کیم نوشت و  گفت: “من می خواهم از همسرم کیم بخاطر علنی کردن این موضوع خصوصی عذرخواهی کنم.” 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا