سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کاترین کلی ، ستاره سابق Coronation Street ، بعد از 7 سال ازدواج از همسرش جدا شد.

بازیگر کاترین کلی پس از هفت سال ازدواج از همسرش جدا شده است.

ستاره سابق Coronation Street پس از دو سال رابطه با تحلیلگر دیجیتالی استرالیایی ، رایان کلارک در لاس وگاس در سال 2013 ازدواج کرد. آنها  دو فرزند دارند ، اورلا ، شش ساله و رز ، سه ساله است ، اما رابطه خودشان را به پایان رسانده اند و در بیانیه ای گفتند: این جدایی کاملاً دوستانه است.

سخنگوی آنها گفت: “کاترین و رایان تصمیم سختی برای جدایی گرفته اند.آنها این را یک حرکت مثبت برای هر دو طرف می دانند و این جدایی کاملاً دوستانه هست. “فرزندانشان اولویت اصلی آنها است و آنها مثل دو دوست خوب وظایف والدینیشان را با هم انجام می دهند. “

این بازیگر 40 ساله در سال 2006 با بازی در سریال Coronation Street شهرت پیدا کرد.

بعد از یک سری  کسب جوایز برای این سریال بلند مدت ، کلی برای دنبال کردن نقش های دیگر در سال 2012 این سریال را ترک کرد. او در ادامه از نقش آفرینی در  Happy Valley, Netflix show Criminal  و  second series of ITV’s Lia لذت برد ما او سال گذشته گفت ممکن است در آینده دیگر نقش های پلیسی بازی نکند. 

او گفت : “من نقش یک  کارآگاه را در Liar 2 بازی می کنم ، من به یک استراحت نیاز دارم!””من همیشه سعی کرده ام تنوع داشته باشم ، نه فقط تلویزیون ، تئاتر یا رادیو ، بلکه شخصیت هایی که بازی می کنم. من عاشق تنوعم. ”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا