سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

صحبت از فصل دوم سریال Şahmaran نتفلیکس قبل از اکران است!

اینکه تقریباً هیچ تصویر یا اطلاعاتی از صحنه فیلمبرداری سریال شاهماران که سال گذشته کلید خورده به دست نیامده است، مخاطب را بیشتر کنجکاو می کند. این سریال که از نتفلیکس پخش خواهد شد، داستان فوق العاده ای دارد. سرنای ساریکایا و بوراک دنیز  در نقش های اصلی این سریال هستند.

فصل اول Şahmaran در سکوت و تقریباً دور از چشم به پایان رسید. این واقعیت که اطلاعات زیادی در مورد سریال وجود ندارد، کنجکاوی را بیش از پیش افزایش می دهد. این سریال که سال گذشته در پاییز کلید خورد هنوز پخش نشده است!

اما بدون اینکه اطلاعات زیادی از سریال داشته باشیم، فصل دوم در دستور کار قرار گرفت! این وضعیت که کنجکاوی مخاطب را بیشتر می کند، در واقع نشانه اعتماد بسیار زیاد نتفلیکس به  این سریال است! Sahmaran با بازی سرنای ساریکایا و بوراک دنیز که هر دو نام‌های بسیار موفق و مطرح دوره گذشته هستند، نشان می‌دهد که این محصولی خواهد بود که در روزهای آینده مخاطبان درباره آن صحبت خواهند کرد.

فیلمنامه شاهماران که داستانی عرفانی دارد، توسط  پینار بولوت نوشته شده است. آماده سازی برای فصل دوم این سریال به کارگردانی استاد اومور توراگای ادامه دارد. این سریال همانند فصل اول در آدانا فیلمبرداری خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا