سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیافراد و رویداد ها فردیپیشخوان اروپا

ادعا می شود که براداران دارایی و مستغلات به پولدارها کمک می کنند تا صف واکسن COVID را پشت سر بگذارند.

برادران املاک و مستغلات نیویورک دیوید و بیل مک ادعا کردند شخصاً برای پذیرش تعدادی از دوستان ثروتمندشان از منهتن و کلوپ پالم بیچ ،تزریق واکسن COVID-19 را در خانه بازنشستگی فلوریدا ترتیب داده اند.

در حالی که ساکنان سالخورده فلوریدا برای واکسن شبانه صف می کشند ، منابع می گویند که مک ها “یک لیست” یک درصدی را ترتیب داده اند که فرصت دریافت واکسن را دارند ، و حتی گفته می شود که برخی با جت های شخصی از نیویورک برای دریافت واکسن پرواز می کنند.

این واکسن در خانه سالمندان غیر انتفاعی Joseph L. Morse Health Center در پالم بیچ – که توسط دیوید و بیل مک در West Palm Beach واقع شده است ، تجویز شده است و دیوید مک مدیر آن است.

یکی از منابع گفت ، “دیوید و بیل مک قرار گذاشتند که دوستانشان از باشگاه پالم بیچ کانتری واکسینه شوند. آنها ظاهراً لیستی از افرادی را که می توانند واکسن بزنند تهیه کرده اند که فقط می توان تصور کرد دوستان ثروتمند و مشتری آنها هستند.

“گفته می شود ، اگر افراد خوش شانسی باشند که در لیستی که برادران املاک ساخته اند ، از نیویورک فقط برای واکسن با هواپیماهای شخصی می آیند. فقط اعضای کلوب Palm Beach Country واکسن تزریق نکردند ، اما اعضای کلوب زیادی بودند که این واکسن را دریافت کردند. “

منبع دوم تأیید کرد ،دوستی اولین تزریق واکسن را دو روز پیش در “Morse Old Folks Home” ، که توسط باشگاه Palm Beach Country Club ترتیب داده شده است ، انجام داد. 

“یکی دیگر از دوستان گفت ،” آیا شما بیل مک را می شناسید؟ “[پیشنهاد می کند شناختن او می تواند به دریافت واکسن کمک کند].”

مک ها در بیانیه ای به Page Six تأیید کردند که افراد فلوریدا را واکسینه کرده اند. سخنگوی آنها گفت: “چندین سازمان غیرانتفاعی بهداشتی و مراقبت از سالمندان در فلوریدا اقدامات واکسیناسیون عمده ای را انجام می دهند. از دیوید و بیل مک خواسته شد تا در سازمان دهی واکسیناسیون به یک موسسه درمانی غیرانتفاعی کمک کنند.

“برخی از دریافت کنندگان واکسن ممکن است اعضای کلوب پالم بیچ کشور باشند ، اما به طور قابل توجهی کمتر از آنچه منابع شما اعلام کرده اند ، بوده است و این یک برنامه هدفمند برای واکسیناسیون اعضای کلوب نبوده است.”

برای پیوستن به لیست انحصاری Country Club صد هزار دلار هزینه در نظر گرفته شده است و گفته می شود که با جابجایی افراد بیشتری از منهتن در منطقه پالم بیچ در سال 2020 ، پروازهای هوایی سر به فلک کشیده اند.

سخنگوی مک وقتی اسم او را برای نام گروه غیرانتفاعی تحت فشار قرار دادند تأیید کرد که این مرکز بهداشت جوزف ال مورس است.

این نماینده تأیید یا رد نمی کند که مک ها لیستی از دوستان ثروتمند برای واکسیناسیون تهیه کرده اند و یا اینکه آیا کسی برای تزریق واکسن از نیویورک پرواز کرده است.

نماینده آنها در پاسخ گفت: “همه کارها مطابق با فرماندار DeSantis انجام شد چون این مربوط به افراد 65 سال و بالاتر است.”

افراد بالای 65 سال واجد شرایط واکسیناسیون در فلوریدا هستند و این ایالت برای تزریق واکسن به افراد آسیب پذیر با بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی از جمله خانه های سالمندان همکاری کرده است.

منابع تأکید کردند ، ساکنان خانه سالمندان طولانی مدت در لیست اولویت دریافت واکسن هستند ، اما کسانی که در لیست مک هستند ،آنها نیستند.

طبق اعلام مرکز کنترل بیماری های ایالات متحده ، فلوریدا از روز دوشنبه 1،137،000 دوز واکسن دریافت کرده است ، اگرچه تنها بخشی از این واکسن داده شده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلوریدا ، اولین دوز دارو به 260655 نفر داده شده است. این واکسن ها توسط بیمارستان ها و توسط وزارت بهداشت فلوریدا تجویز می شوند.

اما مشکلات در تلاش برای واکسیناسیون ادامه داشته اند ، که تقاضا برای آنها بیش از حد عرضه است. وب سایت بخش بهداشت و درمان ایالتی ایالت Broward County پذیرشها را از روز دوشنبه متوقف کرد. 

در همین حال ، سالمندان یکشنبه شب در صف واکسن در استادیوم دیتونا کمپ زدند. سایت توزیع واکسن COVID-19 حتی قبل از شروع به کار نیز به تکمیل ظرفیت رسیده است. در ساعت 6:30 صبح ، 1000 واکسن در سایت اختصاص داده شده . قرار نبود این سایت تا ساعت 7 صبح باز شود اما مقامات از ساعت 4:30 صبح شروع به اجازه ورود مردم به سایت را دادند.

گروه املاک و مستغلات مک ، دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک ، در سال 2013 توسط ویلیام ، ریچارد و استیون مک تاسیس شد که تجربه خانوادگی آنها در املاک تجاری چند دهه قبل برمی گردد.

این خانواده به خاطر تلاشهای خیرخواهانه  شان شناخته شده اند – از مرکز پزشکی یهودی لانگ آیلند پشتیبانی کرده است – و بعد از تعطیلی بیمارستان سنت وینسنت در سال 2010 از اولین کسانی بودند که از دهکده Lenox Health Greenwich پشتیبانی کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا