سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

قرار است که هالزی برای اولین بار در سریال جدید و پر سر و صدا Players Table ایفای نقش کند.

 

آنها اولین بار پارسال در موزیک ویدیوی آهنگ او ،بنام Graveyard با هم همکاری کردند.
و حالا ، هالزی “بی صبرانه منتظر است تا اولین نقش آفرینی رسمی و مهمش را در کنار دوست و ستاره  Sydney Sweeney در یک سریال جدید بنام Players Table انجام دهد.

هالزی، خواننده 25 ساله روز چهارشنبه ، یک عکس  در کنار سیدنی 22 ساله،  که توسط عکاس ساکن کالیفرنیای جنوبی ، سام دامشک گرفته شده  بود را برای اعلام این خبر در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.  

هالزی فاش کرد که به عنوان تهیه کننده مشترک هم فعالیت خواهد کرد.

او در کپشن نوشته بود: “من خوش شانس ترین دختر جهان هستم ، زیرا اولین نقش آفرینی ام را با انسان مورد علاقه  ام sydney_sweeney در یک اقتباس تلویزیونی از یک کتاب شگفت انگیز توشته jessicagoodman  به کارگردانی یکی از عالی ترینها annabelleattanasio می خواهم انجام دهم. ”

چند هفته پیش اعلام شد که سوئینی از طریق شرکت تولیدکننده نوپای خود Fifty-Fifty Films هم به عنوان ستاره و هم به عنوان تهیه کننده در این پروژه نقش داشته است.

این سریال جدید براساس اولین رمان پرفروش جسیکا گودمن ، آنها آرزو می کنند که ما باشند ، براساس جامعه ای مخفی از دانش آموزان در مدرسه  منحصر به فرد لانگ آیلند است که سه سال قبل درگیر مرگ یکی از دوستانشان بودند ، ساخته شده است.

این خبر پس از گزارش روز جمعه گذشته مبنی بر اینکه هالزی با بازیگر زن کارا دلوین رابطه برقرار کرده است ، بیرون آمد درست سه ماه پس از اینکه جی-ایازی و اشلی بنسون با هم  رابطه برقرار کردند. 

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا