سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکی

اوفوک اوزکان به سینما و تلویزیون برمیگردد!

درمان اوفوک اوزکان که سیروز داشت و در اولویت برای پیوند عضو بود، نتیجه مثبت داشت و این بازیگر موفق به صحنه فیلمبرداری بازخواهدگشت.

اوفوک اوزکان در هفته های گذشته روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت و این بازیگر سرشناس که به سیروز مبتلا شده بود در صف پیوند اعضا قرار گرفت. اما با حمایت وزیر بهداشت این بازیگر که درمان دارویی را در بیمارستان مدیپول آغاز کرده بود، دیگر نیازی به پیوند عضو نداشت. اوزکان در مورد سلامتی خود بیانیه ای منتشر کرد:

دکترها گفتند دیگر نیازی به پیوند عضو نیست، فقط باید داروها را ادامه بدهم… در اسرع وقت به تلویزیون برمی گردم، تا دوباره دل مخاطبان را شادکنم…

همچنین خبر جدیدی از این بازیگر معروف به گوش می رسد. اوزکان در حال بازگشت به صحنه فیلمبرداری است. این بازیگر معروف در سریال Benim Güzel Ailem (خانواده خوب من) با فابریکا یاپیم قرارداد بسته است. اوزکان در نقش عدنان گوزو آچیک، عموی خانواده در این سریال بازی خواهد کرد. این بازیگر موفق از قسمت هشتم این سریال به کارگردانی یلدا گورکان حضور پیدا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا